Založ si blog

Lievance

,,Prišiel som na tie lievance.”
,,Panebože.”
,,Pustíš ma dnu?”
,,Panebože.”
,,Budem stáť vonku dlho?”
,,Poď…”
,,Nemyslela si si, že prídem, však?”
,,Nie, ale preventívne som si oholila nohy.”
,,Ukáž.”
,,Chcel si lievance!”
,,Nemal by som tu byť.”
,,Ale mal.”
,,Ak sa rozplačeš, odídem.”
,,Ak odídeš, rozplačem sa.”
,,Ani neviem, čo tu robím.”
,,Mňa šťastnou?”
,,To je dobrý dôvod na návštevu.”
,,Asi sa pozvraciam.”
,,To som si teda myslel, že som väčší fešák.”
,,Nesmej sa mi.”
,,Prepáč, tiež som trochu nervózny.”
,,Naozaj?”
,,Možno viac, ako ty.”
,,Môžem ťa objať?”
,,Čakám na to tak dve minúty.”
,,Nikdy mi nebolo lepšie.”
,,Tebe stačí málo.”
,,Je to viac, ako by som si myslela, že niekedy dostanem.”
,,Môžem si ľahnúť?”
,,Iste.”
,,Ku stene či ku dverám?”
,,Kam len chceš.”
,,Myslím, že sa odtiaľto nepohnem, ten gauč je pohodlný.”
,,Je to bezpečné?”
,,Nie je pre mňa bezpečné byť s tebou v akomkoľvek kontakte.”
,,Aha…”
,,Nie kvôli tomu.”
,,A kvôli čomu?”
,,Vystúpil som z komfortnej zóny oveľa skôr, ako som prešiel tvojimi dverami.”
,,Prečo?”
,,Lebo som rád, že som stretol niekoho, kto je viac nahlavu ako ja.”
,,To je zvláštny, ale pekný kompliment.”
,,Kde si vravela, že ťa bolí ten chrbát?”
,,Už ma asi nebolí vôbec nič.”
,,Tak to môžem ísť domov.”
,,To by ma asi bolelo úplne všetko.”
,,Je dobre, že si nešla na medicínu, ty by si ľuďom predpisovala namiesto liekov dotyky.”
,,Pomáha to niekedy o dosť viac… alternatíva alternatívnej medicíny.”
,,Včera si znela…”
,,Viem, prepáč.”
,,Bál som sa o teba.”
,,Viem. Znova… prepáč.”
,,Nechcem, aby si sa takto rúcala.”
,,To sú len hormóny.”
,,Chcel by som urobiť niečo, aby ti bolo lepšie.”
,,Už mi je úplne… úplne.”
,,Myslím, že si sa nenadýchla, odkedy som tu.”
,,Ešte som to nespracovala.”
,,Vyzerám ako fatamorgána?”
,,Tak trochu.”
,,Priniesol som ti brčko.”
,,To má čas…”
,,Ty odmietaš marihuanu?”
,,Nie, ja len…”
,,Čo?”
,,Chcem, aby si ma mal rád aj pri plnom vedomí.”
,,Keby som ťa nemal rád, tak tu nie som.”
,,Vieš, ako to myslím.”
,,Čo by si chcela robiť?”
,,Chcem sa na teba pozerať.”
,,Nemám to rád.”
,,Ja viem, ale… si naozajstný.”
,,Nie som, vymyslela si si ma a teraz halucinuješ.”
,,Mala by som prestať húliť.”
,,Alebo začať.”
,,Tak poďme na balkón.”
,,Tak toto je ten povestný výhľad?”
,,Uhm…”
,,Už chápem, čo myslíš pod pojmom industrial. Obúchané steny.”
,,Mám to tu rada.”
,,Daj si to už do úst.”
,,To mi nehovor, lebo to urobím.”
,,Konečne sa usmievaš.”
,,Konečne mám dôvod.”
,,Budem gentleman a pripálim ti, či to zvládneš sama?”
,,Zvládnem to sama.”
,,Dobre.”
,,Čo to robíš?”
,,Dvesto rokov si chcela, aby som sa ťa dotýkal a teraz ti to vadí?”
,,Som len zmätená.”
,,Si katolícka panna?”
,,Nie, ateistický kozorožec.”
,,Nervozita pretavená do hlúpych fórov. To mám rád.”
,,Fajči.”
,,Mám rád aj to, keď hovoríš ako ja.”
,,A teraz čo?”
,,Balkónová scéna z tvojej poviedky?”
,,Ehm…”
,,Ehm?”
,,Sadni si na chvíľu.”
,,Rozchádzaš sa so mnou?”
,,Nesmej sa a počúvaj.”
,,Prepáč.”
,,Z niektorých tvojich signálov som zmätená. Neviem, čo si mám myslieť, keď najprv nechceš, potom na moment hej, potom to vraj nejde… raz mi povieš, že moja láska je to najlepšie, čo sa ti mohlo stať a hneď za tým, že si mám ísť hľadať niekoho iného. Som tá najúžasnejšia žena na svete v jednu chvíľu a v inú si ako psí čumák. Raz ma posielaš k stromu a potom sem prídeš a zabáraš mi prsty do bokov a ja som z toho mokrá po kolená. Prosím ťa, povedz mi, ako to vlastne naozaj je, lebo som zmätenejšia než bežne…”
,,Asi by som ti mal mnohé vysvetliť, takže…”
,,Počkaj. Nie tu. Poďme dnu. Máš so sebou telefón?”
,,Mám.”
,,Tak mi ho daj. Aj tie hodinky. A podaj mi počítač a môj mobil, sú na stole.”
,,Čo s tým?”
,,Necháme to tu. Zatvor to okno.”
,,Nakazil som ťa paranojou?”
,,Nič, čo prenáša signál tam nebude, ak so mnou chceš hovoriť.”
,,Ale tú rúru si nemusela vyťahovať zo zástrčky.”
,,Len pre istotu.”
,,Nemyslel som si, že sa budeš niekedy viac báť o mňa, ako mňa.”
,,Nezaslúžim si, aby sa ti niečo stalo. A preto sa ti nikdy nič nestane.”
,,To je teda zvláštna interpretácia.”
,,Vieš, koľko dobrých vecí som urobila pre iných ľudí? A dostávam za to kopance do hlavy. A kým zistia, že kopali nesprávneho, väčšinou je neskoro… Zaslúžim si od karmy dostať jednu jedinú dobrú vec.”
,,A to mám byť ja?”
,,Nič nechcem viac.”
,,Je ti jasné, že my dvaja…”
,,Je. Nehovorím o budúcnosti, deťoch a vile v Bergu. Ide o to, čo je teraz. Teraz ťa chcem mať tu a chcem ťa počúvať. Večer si chcem s tebou pozrieť hviezdy a nemyslieť na to, že bude ráno. A možno ťa viac neuvidím, ktovie. Možno už nebudeš chcieť, možno si povieš, že to bolo iba raz. Ale nechcem na to myslieť.”
,,Dobre.”
,,Ako si sa vlastne dostal hore?”
,,Spomínala si v nejakej storke ženské priezvisko na Bé na zvončeku. Ale nebol som si istý, niekam som zazvonil a povedal – Letáky!”
,,Ty si magor.”
,,Si krásna, keď sa smeješ.”
,,Si krásny, keď si myslíš, že som krásna.”
,,Vadí ti, keď sa ti niekto hrá s vlasmi?”
,,Mám to rada.”
,,Smiem?”
,,Áno…”
,,Koľko by som nameral, keby som ti teraz meral pulz?”
,,Nepýtaj sa…”
,,Máš na hlave erotogénnu zónu?”
,,Všade mám erotogénnu zónu, keď sa ma dotýkaš ty.”
,,To mi lichotí.”
,,Ja viem, nemala by som ti toľko prihrávať na smeč.”
,,Pekne voňajú.”
,,Hej.”
,,Vyzeráš, ako keby si mi chcela niečo povedať.”
,,Chcem ti toho povedať toľko, že neviem, kde začať.”
,,Lebo o tom nebudeš môcť nablogovať?”
,,Myslíš si, že ťa mám len na to?”
,,Nie, tak som to nemyslel…”
,,Lebo tak to nie je, ja by som o tebe nikdy nikomu nič nepovedala.”
,,Ja viem.”
,,Dobre.”
,,Poznáš veľa tajomstiev?”
,,Poznám.”
,,A nikdy si ich nikomu neprezradila?”
,,Nie.”
,,Ani najlepším priateľom?”
,,Nie.”
,,Prečo?”
,,Lebo niektoré sú nedôležité. Napríklad, že niekto podvádza frajerku, že niekto má Huntingtona, že niečí pes doškrabal susedovi vchodové dvere… a niektoré sú ako to tvoje.”
,,Ako s tým môžeš žiť?”
,,S čím?”
,,S nedôležitými tajomstvami a ešte aj s tým mojim.”
,,Nedôležité vypúšťam.”
,,A to moje?”
,,S tým žijem v tichom mieri.”
,,Prečo?”
,,Vieš prečo.”
,,Tebe celkom verím, že by si to nepovedala, ani keby ti trhali nechty.”
,,To je pravda.”
,,Mala by si robiť pre trojpísmenkové organizácie.”
,,Ako vieš, že nerobím?”
,,Ja vlastne… neviem. Ale bolo by celkom creepy, keby ťa poslali, aby som sa na teba namotal.”
,,Veríš tomu, že by som bola taká?”
,,Nie, ty nie.”
,,A možno na takú prácu najímajú práve také typy, ako som ja. Čo pôsobia milo a nevinne.”
,,Typy ako ty by takú prácu nikdy robiť nemohli, lebo ty máš dušu.”
,,Odkiaľ o nej vieš? Nedokážem ťa ani patrične vydesiť, doprdele.”
,,Mám pocit, že ju každý deň raňajkujem, obedujem, aj večeriam.”
,,A chutí?”
,,Strašne.”
,,Bacha, aby si nepribral, budeš vyzerať ako ja.”
,,Prestaň s tým.”
,,Sama si zo seba uťahovať môžem.”
,,Nemôžeš.”
,,Prečo?”
,,Lebo mám pocit, že som spôsobil to, že sa už nemáš rada.”
,,Ale ja sa mám, len…”
,,Len čo?”
,,Mala by som sa viac, keby si ma mal tiež.”
,,Tvoja hodnota nespočíva v tom, čo si o tebe myslím ja. A mimochodom, ja si myslím len to najlepšie.”
,,Moja hodnota sa tvojou prítomnosťou rapídne zvýšila.”
,,Nikdy si to nenecháš vyhovoriť, však? Budeš ma do bludu adorovať, aj keby som šiel a dobodal novorodenca.”
,,Áno. Asi áno.”
,,Prečo preboha?”
,,Lebo niekto na tvojej strane byť musí a ty sám na nej nie si.”
,,A na akej som?”
,,Na tej druhej. Si na strane tých ľudí, čo by na teba ukazovali prstom, aj keď si nič neurobil.”
,,Myslíš?”
,,Hej. A ja ťa musím mať rada za nás oboch, lebo… neviem. Lebo niekto ťa musí ľúbiť veľmi, aby si bol šťastný.”
,,Moje šťastie nikdy nezáviselo na názoroch iných ľudí.”
,,Ani na mojom?”
,,Ako to myslíš?”
,,Bolo by ti jedno, keby som ťa prestala mať rada?”
,,Nie, to asi nie.”
,,A si šťastný, že ťa mám rada?”
,,To som.”
,,Tak vidíš.”
,,Aj tak by som tu nemal byť…”
,,Nikde na svete nemôžeš byť viac v bezpečí.”
,,Prečo si to myslíš?”
,,Lebo tam, kde sa pečú lievance, sa nikdy nič zlé nemôže stať.”
,,Hm… chutíš presne tak, ako som si myslel.”
,,Ako?”
,,Ako javorový sirup, keď je vonku chladno.”
,,To je kjút.”
,,Vôbec. Je to veľmi drsné a mužné!”
,,Ani nechci vedieť, ako chutíš ty.”
,,Povedz mi.”
,,Určite?”
,,Uhm.”
,,Ako láska môjho života.”
,,Myslím, že som sa práve prestal báť.”
,,Čoho?”
,,Všetkého.”
,,Tak to idem urobiť tie lievance.”

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

PS organizuje ďalší protest, vláda podľa hnutia valcuje Slovensko po vzore autokratov

26.04.2024 13:30

Hlavnou témou protestu je boj proti ovládnutiu RTVS.

Andrej Danko, semafor

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43, aktualizované: 13:04

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Antony Blinken / Si Ťin-pching /

USA a Čína musia byť partnermi, vyhlásil prezident Si na stretnutí s Blinkenom

26.04.2024 12:24

Americký minister zahraničných vecí, ktorý v piatok končí návštevu Číny, predtým rokoval so svojím čínskym náprotivkom Wang Iom viac ako päť a pol hodiny.

ján slota

Obnovený proces v korupčnej kauze Jána Slotu prerušili

26.04.2024 11:21, aktualizované: 12:25

Kým Ústavný súd SR nerozhodne, dovtedy bude konanie prerušené. Prokurátor voči tomu podal sťažnosť.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 922005x
Priemerná čítanosť článkov: 2881x

Autor blogu

Odkazy