Založ si blog

8 dôvodov, prečo s ním žiť . . . alebo aj nie.

Som fanúšik gendrových stereotypov. Naozaj si myslím, že ženy by mali byť za princezné a chrabrí bojovníci by sa k ich sukniam mali dostávať až po tom, čo sa dáma sama rozhodne, kto na jej komnate vykopne dvere.
A aby sa mohla správne rozhodnúť, americkí vedci, tvorcovia seriálu Gilmore Girls a moja mama hovoria, že by si mala spísať zoznam pre a proti.

Tak si to jedno po druhom rozkliknite.

Vzťahy nie sú jednoduché.

Ani čítanie o nich nemusí byť.

Prečo som z neho hotová:

 

roman-varenie-rre

 

 

roman-hlas-pro

 

roman-kerky-pro

 

roman-kreativec-pro

 

roman-macka-pre

 

roman-sportuje-pre

 

roman-vtipny-pre

 

roman-odvaha-pro

 

 

 

Prečo z neho až taká hotová nie som:

 

roman-varenie-proti

roman-hlas-proti

roman-kerky-proti

roman-kreativec-proti

roman-macka-proti

roman-sportuje-proti

 

roman-vtipny-proti

 

roman-odvaha-proti

 

Na všetkom a všetkých dokážete nájsť niečo, čo môžete milovať. Daňou za to budú chvíle, keď tú vlastnosť budete len v mene lásky tolerovať, aby ste nezostarli sami a opustení.

Taký je život.

Nebuďte mäkkí a ľúbte sa.

Bež ako o život

11.06.2024

Nerada mením svoje zvyky. Keď sa v niečom udomácnim, očakávam, že to tak zostane navždy. Či už ide o vzťahy, jedlo alebo bežecké trate. Keď som pred rokom naposledy bežala po tejto dráhe, položila som donuty na smetiak a rozlúčila sa s Filipom. Jeho žene sa nepáčilo, že chodí behať s niekým, kto má prsia, tak sa prišiel rozlúčiť. Je to valídny argument. Nebola som [...]

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Legitimny ciel Dozd

"Povedala, že otec bol legitímny cieľ." Slová 7-ročnej vojnovej siroty môžu ruskú lekárku dostať na dlhé roky za mreže

17.06.2024 05:30

Na procese s moskovskou pediatričkou Nadeždou Bujanovou zaznel údajný záznam výsluchu dieťaťa, ktorý pre ňu môže byť osudný.

Nitra, Kynek, záplavy

V Nitre opäť vytopilo Kynek aj mestské kúpalisko

16.06.2024 19:55

Prívalový dážď, ktorý v noci zo soboty na nedeľu zasiahol Nitru, spôsobil po nedávnych záplavách ďalšie problémy.

Donald Trump

Trump označil Zelenského za najlepšieho predajcu všetkých čias: Len čo odišiel so 60 miliardami, už si pýta ďalšie, treba to zastaviť

16.06.2024 17:25

Americký exprezident Donald Trump sa v noci na nedeľu sťažoval, že žiadosti Ukrajiny o podporu od Spojených štátov "nemajú konca".

Kaaba, Veľká mešita, hadž

Púť do Mekky má už najmenej 19 obetí. Teploty stúpajú nad štyridsiatku

16.06.2024 17:09

V Mekke panujú v posledných dňoch vysoké teploty, ktoré sa dostali aj nad 45 stupňov.

kontroverza

I know the voices in my head aren’t real, but sometimes their ideas are absolutely awesome.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 321
Celková čítanosť: 941127x
Priemerná čítanosť článkov: 2932x

Autor blogu

Odkazy