Založ si blog

Mr. & Ms. Popular: Žiadne stretnutie nie je náhodné.

Môj život sa niekedy začiatkom jesene skončil. Nezomrela som naozaj, len duševne. Jeden ma okašľal, druhý ma okašľal, tretí sa mi vrátil do života a štvrtý doň vstúpil úplne nanovo a nepoškvrnene. A hlavne reálne.
Sedela som v Medickej a klepala pri capuccine do počítača. Ozval sa mi chlap, čo chcel nejaký nárazový copywriting a mne to v tej dobe padlo viac než dobre.
Meškal. Fatálne. Asi 40 minút.
,,Zdravím, ty si Moon? Ja som Oscar a naozaj ma mrzí, že idem neskoro, ale v Starom meste sa nedá zaparkovať…”
,,Ahoj, to nič. Bývam tu, viem.”
,,Aj ja tu bývam,” usmial sa. ,,A je mi to mega ľúto, ale mám na teba len 15 minút a potom mám stretko s programátormi v Eurovei a nemôžem ich posunúť,” zatváril sa smutne.
,,Nevadí, ja som očarujúca aj v krátkom časovom úseku.”
,,To vidím,” usmial sa a veľké orieškové oči sa na mňa dívali s takým koketným záujmom, až som si myslela, že to nie je tým brkom, ktoré som ráno vyhúlila.
,,Tak čo potrebuješ vedieť?” usmiala som sa tiež.
,,Čo robíš?”
,,Píšem.”
,,Uhm. Dobre. Freelanc?”
,,Hej, ale už ma to nebaví.”
,,Chceš robiť externe?”
,,Chcem niekde sedieť. Chcem mať dôvod sa každé ráno aspoň obliecť,” mykla som ramenom.
,,Od 1 do 10, aká dobrá si?”
,,10.”
,,Egáči by povedali 11,” zasmial sa.
,,Ja sa nepreceňujem, ani nepodceňujem,” žmurkla som.
,,Chceš TPP?”
,,Chcem.”
,,Sídlime v Refinérke, prídi v pondelok.”
Podal mi ruku, usmial sa a bežal.
Najrýchlejší pracovný pohovor v mojom živote.
Prišla som domov a s neprítomným pohľadom sedela na balkóne fajčiac voňavé cigarety.
,,Jaká vysmátá,” povedala Katarína a sadla si v plavkách do kresla oproti mne.
,,Môže byť v septembri takéto teplo?”
,,To ťa tak teší?”
,,Spoznala som chlapa.”
,,Pekný?”
,,Strašne.”
,,Ukáž.“
,,Aha.“
,,Tento chlap sa TEBE páči?“
,,Tebe nie?“
,,No mne hej, ale toto vôbec nie je tvoj typ…“
,,No… asi vlastne… hm.“
,,Vtipný?”
,,To je jedno, lebo je taký pekný, že na iné sa nesústredím.”
,,Kedy idete na kávu?”
,,V pondelok, budem u neho robiť.”
,,Čo ti jebe,” rozosmiala sa.
,,Inak by som ho už nestretla. A to nemôžem dopustiť.”
,,Tak si radšej začneš so šéfom?”
,,Nie je to moc šťastné rozhodnutie, čo?”
,,Ako sa volá?”
,,Oscar.”
,,Slnko a Mesiac… bože, aké trápne,” rozosmiala sa znovu a udrela dlaňou po čele.
,,Drž hubu.”
,,A šak možno budete mať niečo spoločné… akože, aj niečo iné, ako priestor tvojho rozkroku…”
Smiala sa hlasno, pila vermut a chytala posledné slnečné lúče na snedú pokožku.
Buddhisti hovoria, že si nemáte vziať toho, pri kom sa celý rozvibrujete, ale toho, pri kom pocítite pokoj. Bola to moja primárna emócia vždy, keď som uvidela jeho tvár. Pokoj.
A keď bude dobrý, tak si ho čochvíľa vezmem…
…ale o tom nabudúce…

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

Polícia / Policajná páska / Policajné auto /

Hádka dvoch mužov v obci Dlhá nad Váhom sa skončila vraždou

25.04.2024 11:28

Motív a všetky okolnosti prípadu sú predmetom ďalšieho vyšetrovania.

Český predseda vlády Petr Fiala.

Ďalší odchod z Fialovej vlády: končí ministerka pre vedu a výskum

25.04.2024 11:07

Ministerka pre vedu a výskum nemala vlastné ministerstvo, ale len úrad s niekoľkými zamestnancami.

France Moulin Rouge

Ostalo len LIN ROUGE. Vrtuľa legendárneho mlyna na streche parížskeho kabaretu sa zrútila

25.04.2024 09:29

Svetoznámy kabaret je jednou z tamojších najnavštevovanejších turistických atrakcií.

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 921607x
Priemerná čítanosť článkov: 2880x

Autor blogu

Odkazy