Založ si blog

O psíčkovi a mačičke aneb Keď suka dá, pes si skočí

,,Poďme na obed.”
,,Mám veľa roboty.”
,,No a čo, všetci máme veľa roboty.”
,,Ale ja som chytila inšpiráciu…”
,,Ale keď ťa muž pozýva na obed…”
,,Áno, pane,” žmurkla som.
,,Ty si dobrá mrška.”
,,Hej, károvaná suknička len pre teba dnes.”
,,Dáš si pressko?”
,,Dám. Urobíš mi?”
,,Tebe to urobím veľmi rád.”
,,Si nesmierne zdvorilý.”
,,Nech sa páči,” podával mi šálku.
,,Ďakujem.”
,,Aké je?”
,,Keby bolo možné milovať sa s horúcim nápojom, bol by to ten pravý.”
,,Ja už si tu budem len tak pozerať do monitoru a odfukovať…”
,,Mali by sme dokončiť ten brainstorming,” usmiala som sa.
,,Uhm, kde sme to skončili?”
,,Že tie eventy by mala riešiť s tými barmanmi.”
,,Ti len polonahí svalovci chodia po rozume?”
,,Ešte chvíľu žiarli, je to sexy.”
,,No tak ty zavolaj jej, ja zavolám svalovcom.”
,,To je divné, prečo nie naopak?”
,,Už aj ty žiarliš?“
,,Nebuď smiešny.“
,,Kto je tu šéf?”
,,Spýtaj sa – Who’s your daddy – prosím!”
,,Ty si…” rozosmial sa a tmavý dym vyfúkol cez nos ako jedna z troch hláv obávaného draka.
,,Čo som?”
,,Ďábel.”
,,Ale to hádam nie,” usmiala som sa zlovestne.
,,Nie, ty si môj tavič,” žmurkol.
,,Pretavovač myšlienok a tavič sŕdc?” spýtala som sa.
,,Presne tak. Vykopíkoval som ti vizitku,” vzdychol namyslene.
,,Raz za život sa ti niečo podarilo…”
,,Neviem, čerstvo si spomínam, ako si naposledy chcela za tri mega predávať doménu našej firmy,” nafúkol sa ako pelikán.
,,Áno, si úžasný. Naozaj. Nikdy som nemala lepšieho. Šéfa.”
,,Ja už si len hryziem do jazyka…”
,,Ty si strašne spomalený!”
,,Akože… v čom?”
,,Premýšľaj.”
,,Ja viem, na čo myslíš.”
,,Tak?”
,,Nó…”
,,Idem písať.”
,,Ale veď som nedopovedal…”
,,To bola príliš dlhá reakčná doba vzhľadom na jednoduchosť nevyslovenej otázky.”
,,Celý život mi ženy hovoria – pomaly. Do piče…” zamrmlal sám pre seba.

Bež ako o život

11.06.2024

Nerada mením svoje zvyky. Keď sa v niečom udomácnim, očakávam, že to tak zostane navždy. Či už ide o vzťahy, jedlo alebo bežecké trate. Keď som pred rokom naposledy bežala po tejto dráhe, položila som donuty na smetiak a rozlúčila sa s Filipom. Jeho žene sa nepáčilo, že chodí behať s niekým, kto má prsia, tak sa prišiel rozlúčiť. Je to valídny argument. Nebola som [...]

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Nitra, Kynek, záplavy

V Nitre opäť vytopilo Kynek aj mestské kúpalisko

16.06.2024 19:55

Prívalový dážď, ktorý v noci zo soboty na nedeľu zasiahol Nitru, spôsobil po nedávnych záplavách ďalšie problémy.

Donald Trump

Trump označil Zelenského za najlepšieho predajcu všetkých čias: Len čo odišiel so 60 miliardami, už si pýta ďalšie, treba to zastaviť

16.06.2024 17:25

Americký exprezident Donald Trump sa v noci na nedeľu sťažoval, že žiadosti Ukrajiny o podporu od Spojených štátov "nemajú konca".

Kaaba, Veľká mešita, hadž

Púť do Mekky má už najmenej 19 obetí. Teploty stúpajú nad štyridsiatku

16.06.2024 17:09

V Mekke panujú v posledných dňoch vysoké teploty, ktoré sa dostali aj nad 45 stupňov.

kalinák

Šéf NR SR stále chýba. Čaká sa na Fica? Kaliňák: Nejde o dohodu medzi SNS a Hlasom, Pellegrini odišiel, situácia sa zmenila

16.06.2024 17:00

Kaliňák zatiaľ nepočul o žiadnych personálnych zmenách v koalícii. Pellegriniho už do koaličnej zostavy nepočíta.

kontroverza

I know the voices in my head aren’t real, but sometimes their ideas are absolutely awesome.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 321
Celková čítanosť: 941119x
Priemerná čítanosť článkov: 2932x

Autor blogu

Odkazy