Založ si blog

Chcela by som. . .

…sa ráno zobudiť a ako prvú vidieť tvoju usmievajúcu sa tvár.
…ti namiesto pozdravu vynadať, že sa na mňa pozeráš, keď spím.
…ti povedať, že si na raňajky dám to, čo vždy, a ty by si vedel, čo to je.
…si sadnúť k rannej káve v nohavičkách, tielku a tvojom župane.
…protestovať proti tomu, aby si ho opral, lebo keď vonia tebou, vonia najkrajšie, ako môže.
…kŕmiť teba aj tvoje zvery, lebo mám pocit, že to pre vás nikto nikdy nerobil.
…sa ti občas prikradnúť k zátylku a bruškami palcov uvoľniť všetko tvoje napätie.
…vidieť, ako ješ, lebo pri tom privieraš oči rovnako, ako ja, keď mi niečo chutí.
…vyfukovať voňavý dym na tvojom balkóne a prikladať ti zrolovaný filter k perám, do ktorých by som ťa potom do skorého rána hrýzla.
…skúsiť, aké to je, keď pred spaním niekto vonia vlasy mne a nie naopak.
…zrátať všetky tvoje znamienka a dať tomu súhvezdiu moje meno.
…nosiť tvoje tričká, ktoré by už boli iba moje, lebo tebe 90E nezaručí ani posilka.
…s privretými očami počúvať, ako rozprávaš o náročnosti primitívnych funkcií.
…si nechať maľovať odmocniny na zadok ceruzkou na oči a potom ti ich odtlačiť na bielu plachtu.
…písať rozprávky miniatúram, ktoré majú tvoj nos a moje oči.
…sa s tebou milovať každý deň, lebo keď si blízko, chcem ťa ešte bližšie.
…piť pivo na vínnej party tvojich rodičov a zahrať si hru – Kto sofistikovanejšie urazí snoba.
…ti stále opakovať, akou šťastnou ma robíš, lebo si myslím, že to potrebuješ počuť.
…sa scvrknúť na veľkosť palca, aby si si ma mohol nosiť vo vrecku kamkoľvek pôjdeš.
…postaviť dom a zasadiť strom, lebo ani jedno z toho sme ešte spolu nerobili.
…zistiť, či ten Island naozaj vyzerá ako Mesiac.
…nosiť geekovské okuliare, aby som vyzerala múdrejšie, ako ty!
…ti vysvetliť, že objatia nemáš rád preto, lebo si ich nedostával správne.
…modelovať z plastelíny tvoju sánku.
…ležať v lete na čistinke uprostred lesa a nechať ťa rozprávať mi o mojej domovskej planéte.
…počúvať tvoj smiech v pravidelných intervaloch. Odteraz až navždy.
…sa ti každú noc snívať.
…toho oveľa viac, ale do toho už týchto ľudí naozaj nič nie je, Bruno.

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 921462x
Priemerná čítanosť článkov: 2880x

Autor blogu

Odkazy