Založ si blog

Cukrovanie

,,Čo robíš?”
,,Robím ti audioknihu.”
,,Ďalšiu?”
,,Tá prvá bol len taký pokus.”
,,Príjemný pokus.”
,,Bolo to krátke. Našla som čosi lepšie.”
,,A čo?”
,,Malého princa.”
,,Toto klišé mám rád.”
,,Mávala som od Exupéryho radšej Letca.”
,,A už nie?”
,,Nie, už som ochotná priznať mejnstrímovému davu, že Malý princ má svoje čaro.”
,,Čo tak zrazu?”
,,Pripomína mi ťa.”
,,Preboha, prečo?”
,,Je stratený a sám a hľadá si kamarátov…”
,,Ja si žiadnych nehľadám.”
,,Preto si stratený a sám.”
,,Myslíš, že som stratený?”
,,Už nie, už si našiel líšku.”
,,A ja že si ruža.”
,,Kdeže…”
,,To znelo smutne.”
,,Rada som líškou. Ruže odkvitajú…”
,,A nemohla by si byť dvojjediná osobnosť?”
,,Ružová líška?”
,,Nemáš rada ružovú?”
,,Mám. Ale líšky bývajú ryšavé.”
,,Preto si si zafarbila vlasy?”
,,Zafarbila som si vlasy ako afektívnu reakciu na rozchod.”
,,Pomohlo to?”
,,Cítim sa viac sebou, keď sú takéto.”
,,Pristanú ti.”
,,Viem. Vďaka.”
,,Všimol som si, že odo mňa dosť ťažko prijímaš komplimenty. To aj od iných ľudí?”
,,Nie. Asi nie.”
,,A prečo odo mňa áno?”
,,Asi im neverím.”
,,Ale ja som ti nikdy neklamal.”
,,Viem. Je to paradox.”
,,Ešte pre mňa nikto nikdy nenarozprával knihu.”
,,Skúšam, či sa ti po nej bude dobre spať. Mám aj bylinkovú zmes, bola som dnes v etno shope, bože, vonia to tam super. Urobím ti medovkový čaj, chceš?”
,,Prečo to robíš?”
,,Čo?”
,,Knihy a čaje…”
,,Aby sa ti dobre spalo.”
,,Nemusíš sa o mňa starať.”
,,Viem.”
,,Tak prečo?”
,,Robím to rada.”
,,Často som z teba zmätený.”
,,Podľa mňa si často zmätený zo seba, keď si so mnou.”
,,Netvrdím, že to tak nie je.”
,,Ešte sto záporov daj do jednej vety.”
,,Hnevá ťa to?”
,,Neznášam, keď to robíš.”
,,Prečo?”
,,Lebo negáciám výrokov som nerozumela v tretiaku na gympli a nerozumiem im ani dnes.”
,,Ako si ty mohla prejsť gymplom, keď vrchol tvojich matematických schopností je trojčelnka?”
,,Sedávala som s chalanom, čo počítať vedel.”
,,A počítal za teba?”
,,Hej.”
,,Prečo?”
,,Lebo mám prsia.”
,,To je často dobrý argument, pravda.”
,,Vráťme sa k tým negáciám.”
,,A ja že sme to uzavreli…”
,,Neuzavreli. Prečo to robíš? Prečo mi nedokážeš na otázky odpovedať explicitne?”
,,Na aké otázky?”
,,Hocičo poviem, ty to pozitívne zneguješ.”
,,Nič, ako pozitívna negácia, neexistuje.”
,,Keby som sa spýtala, či ma miluješ, tak povieš, že – nevravím, že nemilujem. Namiesto toho, aby si povedal – áno.
,,Netvrdím, že nemáš pravdu…”
,,Chceš facku?”
,,Môžeš to skúsiť, ale obaja vieme, že na to nemáš.”
,,Neznášam tú tvoju egotriperskú istotu.”
,,A čo na mne ešte neznášaš?”
,,Inak už nič.”
,,Neverím.”
,,To, že spávaš s inými ženami.”
,,A ešte?”
,,Že nespávaš so mnou.”
,,A ďalej?”
,,Že mi nehovoríš veci, ktoré chcem počuť a ty ich chceš povedať, ale nemáš na to gule.”
,,To je všetko?”
,,Že musím tráviť dni a noci bez teba. Že si ma stále nenaučil poriadne hrať šach. Že mi nezatváraš okno a ráno ma bolia kríže. Že voči mne nie si taký majetnícky, ako ja voči tebe. Že stále opakuješ to svoje nikdy…
,,To je pomerne veľa dôvodov na nenávisť.”
,,Hej.”
,,A aké máš na lásku?”
,,Že si.”
,,A ešte?”
,,Už nič. Iba to. Ľúbim ťa, lebo si. Stačí to.”
,,Nikdy neviem, čo ti mám na takéto veci povedať…”
,,Skús – aj ja teba.”
,,Ale ja…”
,,Ja viem.”
,,Vieš prd.”
,,Chceš mi to ozrejmiť?”
,,Nie.”
,,Tak čuš.”
,,Je zvláštne, ako zmyslovo postupuješ… Najprv si pre mňa len písala, už pre mňa aj rozprávaš…”
,,Ja by som pre teba aj dýchala, keby bolo treba.”
,,To mi teda zobralo vietor z plachiet…”
,,Prepáč.”
,,V živote sa mi nikto neospravedlňoval za to, že je ku mne dobrý.”
,,Niekedy mám pocit, že sa musím.”
,,Prečo?”
,,Lebo si z toho zmätený.”
,,To som.”
,,Nechcem ti spôsobovať zmätok. Len neviem, ako to nerobiť.”
,,Asi s tebou trávim toľko času práve preto, lebo chcem byť občas zmätený.”
,,To je ale veľmi zvláštny dôvod.”
,,A aký dôvod by ťa uspokojil?”
,,Že so mnou tráviš čas, lebo ma máš rád.”
,,Netvrdím, že nie.”
,,Občas mám chuť ťa zabiť.”
,,Občas by som chcel, aby si to urobila.”
,,Zabila by som ťa jedine v prípade, že by som si bola istá, že ak to neurobím ja, bezprostredne to urobí niekto iný.”
,,Čosi ako asistovaná samovražda?”
,,V podstate.”
,,A čo tvoja karma?”
,,Ty na karmu neveríš, tak prečo sa pýtaš?”
,,Lebo ty veríš.”
,,Ak by k tomu došlo, asi by mi bolo jedno, čo na to moja karma. Ja by som to urobila rýchlo a humánne. Najprv teba, potom seba.”
,,Vieš o tom, že tá tvoja bizarná viera hovorí, že duša nenájde pokoj, ak odíde dobrovoľne?”
,,Moja duša by nenašla pokoj, ak by tu ostala bez teba.”
,,Dramatizuješ.”
,,Dali mi za to titul.”
,,Fakt je to až také?”
,,Aké?”
,,Také silné?”
,,Čo?”
,,To, čo ku mne cítiš.”
,,Pochybuješ?”
,,Iba tomu nerozumiem.”
,,Nemusíš nevyhnutne rozumieť všetkému.”
,,Musím, ja už som taký.”
,,Netvrdím, že to nie je silné.”
,,Budeš aj ty všetko negovať?”
,,Nesľúbim, že nebudem.”
,,Prestaň.”
,,Irituje ťa to?”
,,Nemám rád, keď rozprávaš ako ja.”
,,Prečo?”
,,Lebo mám vtedy pocit, že je všetko naopak.”
,,Ale my dvaja máme veľa spoločného.”
,,Napríklad?”
,,Milujeme hviezdy, roztopenú zmrzlinu a jeden druhého.”
,,Zmrzlinu by som si dal.”
,,Otvor mrazák a vezmi si…”
,,Trápim ťa veľmi, však?”
,,Nie, o zmrzlinu sa ja vždy rada podelím.”
,,Nehovorím o zmrzline.”
,,Všetko je v poriadku.”
,,Netvrdím, že nie je, len…”
,,Čo?”
,,Prepáč.”
,,Bude ti vadiť, ak si vezmem lyžičku a budem jesť s tebou z jedného kýblika?”
,,Nevadí mi nič, čo robíme spolu.”
,,Konečne si použil dva zápory tak, aby si mi povedal niečo pekné.”
,,Veľmi si na to nezvykaj, bolo to skôr nedopatrením.”
,,Aha.”
,,To som myslel ako vtip.”
,,Dobre.”
,,To nebol vhodný priestor na humor?”
,,Nebol.”
,,Prepáč.”
,,Chceš na to čokoládovú polevu?”
,,Hneváš sa?”
,,Mám aj karamelovú, ale neviem, či máš rád karamel…”
,,Pokazil som to?”
,,Karamel asi máš rád. Máš rád veľmi sladké veci. Ak máš rád marcipán, musíš mať rád aj karamel. Bože, kto už má rád marcipán, veď to je len cukor v tvare plastelíny…”
,,Mrzí ma to.”
,,Ja milujem karamel. Ale aj čokoládu. Dala by som si na to obe. Chceme obe?”
,,Ty takto veľa rozprávaš vždy, keď chceš potlačiť plač.”
,,A ešte máme čosi spoločné – nemáme radi ovocie v dezertoch.”
,,Rozplač sa.”
,,Nie.”
,,Hanbíš sa?”
,,Nie.”
,,Tak?”
,,Nemôžem.”
,,Prečo?”
,,Lebo najväčšou prehrou každého muža, sú slzy jeho ženy. A ja nechcem, aby si prehral.”
,,Často ma nechávaš vyhrať?”
,,Iba keď mám istotu, že bez toho, aby som ťa nechala vyhrať, by si nikdy nevyhral.”
,,A to je kedy?”
,,Keď ide o city a Just dance na Xboxe.”
,,Je od teba pekné, že ma nechávaš vyhrať.”
,,Je od teba pekné, že ma necháš, aby som ťa nechala vyhrať.”
,,Ty ma musíš veľmi ľúbiť…”
,,Ako zmrzlinu s karamelom.”

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

Baerbock, Netanjahu

Hádka kvôli Gaze? Nie sme ako nacisti, nahneval sa Netanjahu na nemeckú ministerku

20.04.2024 14:00

Počas návštevy nemeckej šéfky diplomacie Annaleny Baerbockovej v Tel Avive došlo k ostrej výmene názorov medzi ňou a izraelským premiérom, ktorý poprel, že by ľudia v Pásme Gazy hladovali.

Peter Pellegrini

Ctite si zmluvu, odkázal Dankovi Raši: Problémom je, že sa vidí ako nástupca Pellegriniho. Majerský počul hlasy o konci Dolinkovej

20.04.2024 13:07, aktualizované: 15:06

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 920178x
Priemerná čítanosť článkov: 2876x

Autor blogu

Odkazy