Založ si blog

Hodina vlka

,,Zobudil som ťa?”
,,Nie, nespím. Ahoj.”
,,A čo robíš?”
,,Ležím.”
,,A ešte?”
,,Premýšľam.”
,,Nad čím?”
,,Nad tebou.”
,,Prišla si na niečo?”
,,Že na teba musím myslieť menej, aby si sa vyspal.”
,,Nechceš prísť?”
,,Je pol štvrtej…”
,,To znamená nie?”
,,Už idem.”

***

,,Otvor mi.”
,,Poď.”
,,Ahoj, Bella. Ahoj, Savoy. Ahoj, Bruno…”
,,V tomto poradí nás rada vidíš?”
,,Idem ťa uspať, poď.”
,,Dobre.”
,,Daj ruku.”
,,Na.”
,,Je to strašne príjemné. Dýchaj. Pomaly.”
,,Dýcham. Pomaly. Ty si šla cez mesto v pyžame?”
,,Veď mám župan.”
,,Vyzeráš, ako keby si ušla z cvokárne.”
,,Lichotník.”
,,Mohla si sa obliecť…”
,,Chcel si, aby som hneď prišla.”
,,Zabudol som, že robíš všetko, čo chcem.”
,,Tak už nezabúdaj.”
,,Si okey?”
,,Uhm. Som rada, že som s tebou. Ľúbim, ako voniaš. A je tu teplúčko. Si mi predohrial stranu, zlatý. Je mi bezpečne.”
,,Uhm.”
,,Ty sa cítiš ako?”
,,No… nekomfortne.”
,,Aha… nebol to dobrý nápad asi. Pôjdem domov a zaspievam ti do telefónu, dobre?”
,,To som ťa asi prehnal zbytočne. Ja… prepáč.”
,,To nič, mám rada prechádzky. O pol štvrtej ráno.”
,,Hodina vlka.”
,,Hej… všetci samotári sú hore. Tak ahoj.”

***

,,Už si doma?”
,,Uhm.”
,,Hneváš sa?”
,,Hnevala som sa niekedy?”
,,Mala by si dôvod.”
,,Nie, to je v poriadku. Zaspievam ti?”
,,Zaspievaj mi.”
,,Ktorú?”
,,Vyber si sama. Hociktorú.”
,,That falls upon your skin… It’s closer than my hands have been… I’m jealous of the rain… I’m jealous of the wind… That ripples through your clothes… It’s closer than your shadow… Oh, I’m jealous of the wind, cause… It’s hard for me to say, I’m jealous of the way you’re happy without me…
,,Je ti smutno?”
,,Trošku.”
,,Prečo?”
,,Vždy mi je, keď nie som s tebou.”
,,Ľúbiš ma, však?”
,,Uhm.”
,,Ja teba nie.”
,,Viem.”
,,Nikdy sa to nezmení.”
,,Viem.”
,,Ani o milión rokov to nebude inak.”
,,Ja viem, Bruno.”
,,Ja len, aby bolo jasné.”
,,Je to jasné.”
,,Ale inak si myslím, že si fajn. Len sa mi strašne nepáčiš.”
,,Ja… viem.”
,,Akože, nie, že by si sa mi hnusila úplne…”
,,Netreba to rozvádzať…”
,,Nie nie, treba. Lebo proste nepáčiš sa mi a…”
,,Dobre už.”
,,Ale niekomu sa isto páčiš.”
,,Isto…”
,,Mala by si začať randiť.”
,,Ja asi radšej nechcem.”
,,Prečo?”
,,Lebo by som mala kvôli tebe výčitky.”
,,Kvôli mne nemaj, bež, nájdi si chlapa, fakt.”
,,Nie, radšej nie. To by som k tebe nemohla chodiť o pol štvrtej v pyžame, aby som ti pohladkala psy.”
,,Ale ja s tebou nikdy nebudem.”
,,Som si toho vedomá.”
,,My dvaja nebudeme tvoriť pár.”
,,Ja som to pochopila.”
,,Dobre.”
,,Dobre.”
,,Ty plačeš?”
,,Nie.”
,,Počujem to.”
,,To je len alergia.”
,,Na čo?”
,,Na psie chlpy.”
,,Nemáš alergiu na psy. Ani psy.”
,,Tak potom sa mi len potia oči, lebo je leto.”
,,Už je jeseň.”
,,Buď už ticho…”
,,Chcel by som to vidieť.”
,,Čo?”
,,Ako plačeš.”
,,Prečo?”
,,Neviem, je to také intímne… páčilo by sa mi to viac ako dívať sa ti na kozy.”
,,Hm…”
,,Lebo mne sa páčia malé prsia, vieš.”
,,Viem.”
,,Kedy mi povieš, že som kokot a nemám sa viac ozývať?”
,,Nikdy.”
,,To som sa dnes snažil zbytočne?”
,,Asi hej.”
,,Ty si drsné dievča…”
,,Keď už som škaredá, tučná a opustená, nič iné mi neostáva.”
,,Presne.”
,,Au…”
,,Máš pravdu, to už zabolelo aj mňa.”
,,Môžem ísť už spať?”
,,Prehnal som to?”
,,Nie, to je dobré…”
,,Ja iba nechcem, aby si si myslela, že sme na tom rovnako. Lebo nie sme.”
,,Niekedy premýšľam, či to opakuješ do bludu mne, alebo sebe samému.”
,,Tebe.”
,,Tak dobre.”
,,Ako sa cítiš?”
,,Ako chromá bezzubá chudera s leprou a hnisavými jebákmi na vagíne.”
,,Takže to nie je bohviečo.”
,,Nie je.”
,,Stále ma máš rada?”
,,Stále.”
,,Stále rovnako?”
,,Stále.”
,,Choď sa zo mňa vyspať.”
,,A ak to nepomôže?”
,,Tak ti zajtra od rána budem opakovať, že si škaredá a tučná a že ťa nechcem.”
,,Aha…”
,,Stále?”
,,Stále.”
,,Ako je to možné?”
,,Asi je moja láska väčšia ako tvoj strach z nej.”
,,Tvoja láska je to najlepšie, čo sa mohlo stať mne a to najhoršie, čo sa mohlo stať tebe.”
,,To si pekne povedal.”
,,Choď sa vyspať.”
,,Dobre.”
,,A na čo nemáš zabudnúť?”
,,Že ma neľúbiš.”
,,Správne.”

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

Zlodejka ticha

03.03.2024

Každý, okrem teba, má rád ticho. Nepoznám nikoho, kto by ho neznášal viac ako ty. A ani nepoznám nikoho, kto by ho mal radšej ako ja. Mám ticho tak rád, že za ním často utekám aj pred ľuďmi, na ktorých mi záleží. Občas si rád sadnem na lavičku nad mesto a tvárim sa, že je to tá z La La Landu. Posadím sa tam a keby som vedel hompáľať nohami tak ako ty, robil by som [...]

Feťáci lásky

26.02.2024

S ľudstvom som to vzdal už dávno. Ako terapeut by som čosi také nemal hovoriť, ale keďže som to s vami vzdal, nezáleží mi na tom, čo si o tom myslíte. Na ľuďoch mi vadia 2 veci – že nevedia, čo chcú a ak to náhodou vedia, tak to, čo chcú, je tak primitívne, že sa tým ani neoplatí zaoberať. V skutočnosti nemám rád ani Robin. Nedávno som jej to povedal a bola [...]

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 318
Celková čítanosť: 912255x
Priemerná čítanosť článkov: 2869x

Autor blogu

Odkazy