Nedokážem prestať

15. októbra 2023, kontroverza, Slam poetry... alebo čo

Nedokážem prestať myslieť
na jamky v tvojich lícach.
Nedokáže sa mi necnieť,
veď sme jedna minca.

 

Nedokážem prestať veriť,
že ty si hlava a ja znak.
Nedokážem viac neľúbiť
náš duševný underground.

 

Nedokážem prestať riešiť
naše božské spojenie.
Nedokážem (s) tebou nebyť
aj keď stále vravíš Nie.

 

Nedokážem prestať písať,
keď som celkom plná ťa.
Nedokážem si predstaviť,
že ťa v noci nemátam.

 

Nedokážem skrátka prestať
byť dopamínový závislák.
Nedokážem odpovedať
Keď sa pýtaš what the fuck?

 

Nedokážem prestať miešať
Dva jazyky dokopy,
Na Reddite som už hviezda,
Hoc neviem to pochopiť.

 

Nedokážem kľudne sedieť,
môže za to mozog môj,
nedokáže sa mi necnieť,
furt si neviem dať pozor.

 

Nedokážem pochopiť,
prečo na mňa nemáš čas,
neodkážem prikyvovať
na každý tvoj nesúhlas.

 

Nedokážem toho veľa,
keď už to chceš počuť.
No mám poruke archanjela
a nie je to odľud.

 

Nedokážem nemilovať
všetky tvoje chyby,
nedokážem ti dať mat,
som tvoje alibi.

 

Nedokážem ťa nehladiť
bruškom prsta po hrudi,
myslíš, že ti bude vadiť,
ak sa na to zobudíš?

 

Nedokážem vnímať nič,
keď ťa mám tak blízko,
Ty si cukor a ja bitch
jebe nám načisto.