Denník neurotickej copywriterky: Na toto ma mama chovala? !

24. októbra 2017, kontroverza, DNC: Denník neurotickej copywriterky

Sú skutočne veľké rozdiely medzi tým, čo naozaj robíte, čo si myslíte, že robíte, a čo si myslia ostatní, že robíte. Niekto by povedal, že copywriter je človek, ktorý kopíruje texty z internetu. Iní zasa tvrdia, že je to reklamný textár a majú dojem, že to znie strašne pompézne. Väčšina ľudí netuší, čo to znamená. A tá hŕstka zasvätených vie veľmi dobre, že najväčšiu časť vášho dňa tvorí výroba textov o bravčovom pliecku pre niektorý supermarket.

Keď ľuďom poviete, že pracujete v reklamnej agentúre, majú dojem, že:

 

Čo si moja mama myslí, že robím: 
mama klik!

 

 

 

Čo si moji priatelia myslia, že robím: 

priatelia klik!

 

 

 

Čo si moji kolegovia myslia, že robím: 

kolg klik!

 

 

 

Čo si ja myslím, že robím: 

me klik!

 

 

 

Čo naozaj robím: 

co-naozaj klik!

 

 

Tak… len aby ste vedeli, za čo všetko sú kreatívcom ľudia ochotní platiť peniaze.