Sú skutočne veľké rozdiely medzi tým, čo naozaj robíte, čo si myslíte, že robíte, a čo si myslia ostatní, že robíte. Niekto by povedal, že copywriter je človek, ktorý kopíruje texty z internetu. Iní zasa tvrdia, že je to reklamný textár a majú dojem, že to znie strašne pompézne. Väčšina ľudí netuší, čo to znamená. A tá hŕstka zasvätených vie veľmi dobre, že najväčšiu časť vášho dňa tvorí výroba textov o bravčovom pliecku pre niektorý supermarket.
Keď ľuďom poviete, že pracujete v reklamnej agentúre, majú dojem, že:
Čo si moja mama myslí, že robím:
klik!
Čo si moji priatelia myslia, že robím:
Čo si moji kolegovia myslia, že robím:
Čo si ja myslím, že robím:
Čo naozaj robím:
Tak… len aby ste vedeli, za čo všetko sú kreatívcom ľudia ochotní platiť peniaze.