Denník neurotickej copywriterky: Kto sú tí ľudia s čudnými slovami na vizitkách?

18. októbra 2017, kontroverza, Marketingové psycho

Žijeme vo svete, v ktorom nie je v poriadku, ak nazvete svoju prácu pravým menom. Predavačky sú asistentky predaja, tie, čo vydržali v obchode dlhšie ako polroka za minimálnu mzdu, už majú nárok na titul manažér prevádzky, zo sekretárok sa stali office managerky, lebo asi lepšie znie, keď chlap doma povie, že sa chce rozviesť, lebo mu po večeroch fajčí kokot managerka a nie sekretárka.

V reklame je to úplne rovnaké. Rozhodla som sa, že budem šíriť osvetu, lebo som zistila, že ľudia nevedia a pýtajú sa. A niekto by im mal odpovedať pravdivo, lebo z detí, ktorým niekto niekedy nesprávne odpovedal, sú dnes voliči Kotlebu.

Určite sa vám mnohým stalo, že ste dostali vizitku, na ktorej bolo pod menom napísané niečo, pri čom ste si kládli otázku Čo tento divný človek môže robiť?
Pravdepodobne reklamu, priatelia.

Ak dovolíte, predstavím vám svojich kolegov a ozrejmím, čo tí zvláštni ľudia vlastne naozaj robia:

Account manager – človek, do ktorého klient pičuje a on potom príde dopičovať teba.
Art director – človek, ktorého celý deň vidíš len popoťahovať obrázky po dvoch monitoroch.
Creative director – človek, ktorý chodí z kancelárie do kancelárie s notebookom a číta kolegom smiešne veci zo životopisov uchádzačov o zamestnanie.
Brand manager – väčšinou chlap, ktorý na svoju charizmu balí stážistky.
Korektor – človek, respektíve žena, ktorá má večne zachmúrený výraz a všetkých považuje za negramotných debilov.
Team leader – človek, ktorý nikdy nepríde skôr, ako pred obedom a na obed ho už niet, lebo šiel variť deťom / hrať tenis / na pivo.
DéTéPáci – plná kancelária ľudí, ktorí si nadávajú do kokotov.
Copywriter – človek, ktorý má na stole najviac farebných lepiacich papierikov a na nich slovné spojenia, ktoré nedávajú vôbec žiaden zmysel.
Account executive – človek tak vystresovaný životom, svetom a prácou, že pri konci pracovnej doby sedí v rohu miestnosti a cmúľa si palec.
Purchase manager – človek, ktorého nikto nemá rád.
Social media manager – človek, ktorý je celý deň na Facebooku, rovnako, ako ty, až na to, že mu za to nehorázne platia.
Traffic manager – človek, ktorý chodí od stola k stolu a pýta sa ľudí, čo robia.

Ak by ste mali akékoľvek doplnkové otázky, sem s nimi.
V prípade, že ste na základe popisu zatúžili pracovať na danom poste, nových kolegov vítame s rozkročenou náručou.