Založ si blog

Mačkanie

,,Občas rozmýšľam, či sem chodíš kvôli mne, alebo kvôli mojej mačke,“ vzdychol, keď som ležala na podlahe a masírovala Džine pružné mačacie telíčko.
,,Milujem ju, vyzerá ako výsledok šialeného gangbangu,“ maznala som sa s čierno-ryšavo-bielym dôvodom na radosť.
,,Nie si hladná?“ usmial sa.
,,To je, podľa výskumov, najsexy otázka, akú ti človek môže položiť,“ zasmiala som sa. ,,Viem, že vyzerám, že som hladná stále, ale ešte som plná z obeda.“
,,Strašne málo ješ,“ zaksichtil sa.
,,Veď som mala tri zákusky!“
,,PMS, čo?“ krájal si kúsky ovocia a vhadzoval ich do mixéra.
,,Hej, dáko to mešká,“ zaksichtila som sa, pre zmenu, ja.
,,Máš dôvod sa obávať?“ zodvihol pravé obočie.
,,To je nenápadný spôsob, ako zistiť, či s niekým spávam?“ zasmiala som sa.
,,No… možno.“
,,Nemám dôvod sa obávať,“ postavila som sa a nechala demo verziu tigra, aby sa v pokoji, vo svojom obľúbenom rohu, čistila.
,,Mačke stačí denne 10 minút mojkania, aby bola šťastná,“ rozmixoval vitamínovú bombu a nalial si ju do pohára.
,,Vždy som tvrdila, že mám mačaciu povahu.“
,,Tebe by stačilo tiež toľko?“
,,Asi by záležalo, kto by sa so mnou mojkal. Keby mal takéto ruky, asi hej,“ vystrela som ukazovák a stlačila mu jednu z navretých žíl na predlaktí.
,,Nechápem, čo si na tom tak ideš,“ rozosmial sa.
,,Vždy, keď to vidím, mám chuť si na to obkročmo sadnúť,“ mykla som ramenom.
Vyprskol nosom kúsok kiwi.
,,Prepáč, viem, že nemám byť funky, keď piješ.“
,,Som si myslel, že už ma nedokážeš prekvapiť žiadnym tvrdením, ale vidím, že bez ohľadu na to, ako dlho a ako dobre ťa poznám, vždy sa ti podarí zaskočiť môj nosohltan. Dáš si?“ ukázal na pohár.
,,Nie, je v tom ovocie.“
,,Ovocie je mňamka.“
,,Nemám rada.“
,,Vypi to!“ strčil mi pohár pod nos.
,,Bože, ako ja milujem, keď si dominantný,“ teatrálne som sa chytila za čelo.
,,Začal by som ťa biť, ale minulo by sa to účinku,“ mávol rukou.
,,Budeš ma biť tými žilnatými rukami?“ zaklipkala som mihalnicami.
,,Musím si kúpiť niečo s dlhým rukávom, lebo ti z toho, evidentne, klesá IQ.“
,,Ták určité,“ zaškúlila som.
,,Nie všetci hokejisti sú hlúpi!“
,,Ja neviem, ja poznám len teba.“
,,Chceš bombu?“ zagánil.
,,Uhm, uhm!“
Vystrel ruku, zdrapol ma z drdol a potiahol.
Nečakane som vzdychla.
,,Toto priateľstvo je na nebezpečne tenkom ľade,“ pustil ma so záchvatom smiechu.
,,Myslíš, že mu chýba tá trocha povestného hokejového šťastíčka?“ ľahla som si na gauč a prepínala kanály.
,,Daj to na tenis,“ vzdychol, sadol si a začal šúľať veľkého jointa. Mala som dojem, že ma zakaždým potreboval nahúliť, aby sa zo mňa rinulo ešte viac ničivej úprimnosti, aby mal dôvod krútiť hlavou nad všetkým, čo poviem. Bola to jeho vlastná forma mentálneho masochizmu.
,,Dnes som na internetoch čítala, že tá Magda hrá, ako keby žiadne sprisahanie proti slovenským športovcom neexistovalo. Vždy, keď čosi také vidím, tak ma naserie, že som to nevymyslela ja.“
,,Autorské egíčko,“ zasmial sa. ,,No poď,“ zamával mi voňavou bejzbalkou pred nosom.
Vyšli sme na balkón, Džina s nami a schúlila sa do rohu pod stoličku.
,,Máš agorafóbnu mačku,“ zasmiala som sa a zhlboka si potiahla.
,,Ona je tam preto, aby som ju odtiaľ nedokázal vybrať, furt mi to robí.“
,,Páči sa jej, keď trpíš.“
,,Hej, to má spoločné so všetkými ženami v mojom živote,“ mávol rukou, priložil si horiaci papierik k perám a privrel oči.
,,Chodím sem na terapie,“ dívala som sa do diaľky na malé okresné mesto.
,,Ja viem. Na, chilluj, potom ťa nakŕmime a uložíme buvať,“ podal mi brčko.
,,Som rada, že ťa mám,“ usmiala som sa.
,,Aj ja som rád, že mám teba,“ drgol do mňa ramenom.
,,Neklam!“
,,Neklamem, dokážeme spolu veľa veľkých vecí,“ usmial sa.
,,V tejto bizarnej friend zóne? No neviem,“ doberala som si ho.
,,Ty máš len túto jednu starosť!“ povedal takmer nervózne.
,,Nekrič na moje biologické hodiny!“
,,Musíš nájsť záľubu aj v iných veciach… pozri, ako krásne zapadá slnko, napríklad,“ zasmial sa.
,,Mám sa obtierať vagínou o horizont, či čo?“
,,Mal by som ťa vyšukať, nech je pokoj,“ pokrútil hlavou.
,,Neviem, na čo čakáš.“
,,Kým sa zotmie a Džinka pôjde spať, nemala by sa dívať na tie zvrhlosti,“ žmurkol.
,,Aj tak by sa ti po toľkej tráve nepostavil,“ potiahla som si a rozkašľala sa.
,,Chceš sa staviť?“
,,O kýblik zmrzliny?“
,,Deal!“ podával mi ruku a ja som mu olizla všetky navreté žily na predlaktí.
,,Ty nemôžeš byť normálna,“ kašľal a smial sa, až mu šiel dym z nosa.
,,Vyzeráš ako ten drak, ktorého máš vykérovaného na podbrušku.“
,,Muži nemajú podbruško. Muži majú nadpenisie!“
,,Ukáž ho.“
,,Čo?“
,,Draka.“
,,Ukážem ti môjho draka a už sa ťa nezbavím,“ prečesal si vlasy arogantne.
,,Dokedy sa chceme tváriť, že sa medzi nami nič nedeje?“
,,Možno kým sa niečo nezačne diať.“
,,Au.“
,,Tak som to nemyslel.“
,,Dobre.“
,,Fajči a neurážaj sa.“
,,Neprosím si už.“
,,Vždy si prosíš, nekecaj.“
,,Asi mám dosť, fakt.“
,,Nesmeješ sa. Prečo sa nesmeješ?“ podozrievavo skrivil pohľad.
,,Asi mi nie je nič nasmiech.“
,,Srandoval som!“
,,Dobre veď.“
,,Hrozne si vzťahovačná,“ pokrútil hlavou.
,,Páči sa mi na tebe, že toľkokrát povieš to, čo si naozaj myslíš, neuvedomujúc si, čo si vlastne vypustil z úst… ničí ma to, ale fakt mi to imponuje. Je to také surovo reálne,“ usmiala som sa.
,,Stáva sa ti niekedy, aspoň na desať minút, že neanalyzuješ všetko, čo sa okolo teba deje?“
,,Nie.“
,,Mala by si sa to naučiť. Poď, ukážem ti ako,“ otvoril balkónové dvere, vylovil Džinu spod stoličky a vošli sme dnu.
Sadol si na gauč, kývol, aby som si sadla vedľa neho, jedným prudkým pohybom ma zvalil vedľa seba, položil si moju hlavu na svoje stehná, Džinu na moje brucho a predlaktie na môj hrudník.
,,Hraj sa,“ povedal a prepínal programy.
Jednou rukou som hladkala zviera, ktoré mi priadlo schúlené na bruchu a druhou som škrabkala svalnatú mužskú ruku. Bruškami prstov som mu jemne stláčala rozvetvené krvné riečiská a on si ma druhou rukou v mojich vlasoch omotával okolo prsta.
Bytom sa niesli tri pokojné pradenia.
,,Spíš?“ spýtal sa potichu po chvíli.
,,Ee,“ otvorila som oči a usmiala sa.
,,Už prešlo desať minút,“ usmial sa tiež.
,,Aha,“ pustila som mu ruku a snažila sa vstať.
Chytil ma pevne za rameno a rozosmial sa: ,,Musíme niečo urobiť s tvojou urážlivosťou.“
,,Pusti ma!“
,,Ne!“
,,Držíš ma za prso,“ oznámila som mu.
Na moment spozornel, stlačil objekt, ktorý sa mu, nevedno ako, dostal do dlane a začal ho hnietiť ako cesto na buchty.
,,To akože čo robíš?“ zneistela som a tisla k sebe stehná šialená od vzrušenia.
Naklonil sa ku mne a pritisol mi pery k uchu: ,,Mačkám,“ usmial sa a z môjho brucha sa ozvalo protestné žiarlivostné mňauknutie.

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

Zlodejka ticha

03.03.2024

Každý, okrem teba, má rád ticho. Nepoznám nikoho, kto by ho neznášal viac ako ty. A ani nepoznám nikoho, kto by ho mal radšej ako ja. Mám ticho tak rád, že za ním často utekám aj pred ľuďmi, na ktorých mi záleží. Občas si rád sadnem na lavičku nad mesto a tvárim sa, že je to tá z La La Landu. Posadím sa tam a keby som vedel hompáľať nohami tak ako ty, robil by som [...]

Feťáci lásky

26.02.2024

S ľudstvom som to vzdal už dávno. Ako terapeut by som čosi také nemal hovoriť, ale keďže som to s vami vzdal, nezáleží mi na tom, čo si o tom myslíte. Na ľuďoch mi vadia 2 veci – že nevedia, čo chcú a ak to náhodou vedia, tak to, čo chcú, je tak primitívne, že sa tým ani neoplatí zaoberať. V skutočnosti nemám rád ani Robin. Nedávno som jej to povedal a bola [...]

FTX Bankman Fried

Súd poslal zakladateľa kryptomenovej burzy FTX na 25 rokov do väzenia

28.03.2024 17:13

Pred kolapsom v novembri 2022 bola druhou najväčšou kryptomenovou burzou na svete.

Crocus, Moskva, Rusko, teroristický útok

Teroristický útok si objednali Ukrajinci máme dôkaz, tvrdí Moskva. Nezmysel, opakovane sme vás varovali, reaguje USA

28.03.2024 16:36, aktualizované: 16:48

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Tomáš Drucker

Ministerstvo školstva: Prístup k tehotným študentkám by sa novelou zákona mohol zmeniť

28.03.2024 16:17

Ako priblížili z rezortu, podľa navrhovaných úprav má VŠ povinnosť prihliadať na ich potreby, najmä pri tvorbe študijných plánov.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia vyšetruje prípad sexuálneho zneužitia dvoch dievčat pri Košiciach

28.03.2024 16:01

Mali byť v aute sexuálne zneužité dve 11-ročné dievčatá.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 318
Celková čítanosť: 911794x
Priemerná čítanosť článkov: 2867x

Autor blogu

Odkazy