Založ si blog

Láska je punk

,,Koľko toho chilli?“ spýtal sa, keď dokrájal asi dvanástu papričku.
,,Za dve basketbalové hrste!“ povedala som silácky držiac v ruke pohár vína. Stepovala som pri ňom bosými nohami po lesklej podlahe a dívala sa, ako varí. ,,To, čo práve robíš, je veľmi sexy,“ hrýzla som sa do spodnej pery.
,,Iba preto, že si to nikdy nikoho iného robiť nevidela,“ mávol rukou.
,,Búraš mnoho mojich stereotypov,“ naklonila som sa k nemu a pobozkala ho na líce.
,,Ktoré ešte?“
,,Napríklad sa mi vždy páčili muži v oblekoch a košeliach. Moji frajeri ich neznášali nosiť, mala som len jedného kravaťáka za celý život. A ty nosíš tie pekné hi-so veci rád, ale…“
,,Ale čo? Nepáčim sa ti v obleku?“ vypleštil veľké škoricové oči a ja som vedela, že toto je tenký ľad.
,,To som nepovedala. Páčiš sa mi vo všetkom, len sa mi viac páčiš v džínach a teniskách,“ mykla som ramenom a ujedala mu z nakrájanej papriky.
,,V ktorých džínach?“
,,V tých čiernych.“
,,Preboha prečo? Majú sto rokov.“
,,Máš v nich luxusnú riť,“ žmurkla som a on sa rozosmial a pokrútil hlavou.
,,A v obleku nemám, hej?“
,,Možno to je tými teniskami… máš iné klenutie zadku ako v poltopánkach,“ analyzovala som jeho šatník.
,,Niekedy mám radšej, keď nerozprávaš,“ strčil mi do úst varechu s kusom mäsa v pálivej omáčke. Zalizla som sa ako mačka.
,,Je to dobré ako ty,“ privrela som oči.
,,Dávaš najlepšie komplimenty, vravel som už?“
,,Dávaš mi na ne najlepšie dôvody, vravela som už?“
,,A je to tu zas,“ zasmial sa a prisal k mojim štipľavým perám. ,,Máš kari všade,“ utrel mi kútik palcom.
,,Nevadí, mám rada kari.“
,,A čo máš ešte rada?“
,,Tento byt,“ rozhliadla som sa okolo seba. ,,Zamilovala som sa doň v momente, ako som ho prvýkrát uvidela. Ako do teba.“
,,Aj ja ho mám rád, ale ty si ním posadnutá.“
,,Vyzerá ako ty.“
,,To je ako?“
,,Pompézne. Luxusne. Zemito. Maskulínne. Pohodlne…“
,,Mne sa páči aj u teba,“ mykol ramenom.
,,U mňa je to punk.“
,,Niekedy mám rád punk!“
,,Ty?“ rozosmiala som sa.
,,Nie som snob,“ zvraštil čelo.
,,Fľaša vína z tvojho baru stojí viac, ako celý môj šatník,“ uškrnula som sa.
,,To sa nepočíta.“
,,A čo sa počíta? Permanentka do golfového klubu alebo tvoja čierno-zlatá edícia… všetkého…?“
Keď sa naoko urážal, bol najroztomilejší.
,,Preto sa ti najviac páčim v teniskách a džínach? Lebo vyzerám menej ako snob?“
,,Najviac sa mi páčiš nahý, ak už teda ide o to,“ prehodila som mu ruky okolo krku.
,,Zhorí mi mäso!“ tváril sa nezainteresovane, kým som mu neprešla špičkou jazyka po krčnej tepne. ,,Čo tam po mäse..“ vypol sporák, oprel ma o stenu, jedným rýchlym pohybom mi z krku stiahol šatku a zahryzol sa.
,,Dobrý bože,“ vzdychla som.
Odtiahol sa, chytil ma pravou dlaňou za líce a zadíval sa mi do očí.
,,Mám rád tento pohľad,“ vzdychol.
,,Aký?“ spýtala som sa všetečne.
,,Submisívny. Poddajný. Milujúci. Rajcovný…“ usmial sa a znova ma pobozkal.
,,Rob si so mnou čo len chceš,“ zašepkala som mu do ucha a uhryzla ho do lalôčika.

Chytil ma rukou pod krk, položil na podlahu a kdesi medzi horúcou vôňou indického jedla a vonných tyčiniek ma na snobsky vyleštených parketách pretiahol ako starý pankáč.

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

michelko

O zmenách vo Fonde na podporu umenia sa bude hlasovať až budúci štvrtok

24.04.2024 12:18

Presunúť hlasovanie zo stredy na budúci týždeň navrhol šéf parlamentného kultúrneho výboru Roman Michelko (SNS), ktorý je predkladateľom návrhu novely zákona o FPU.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Vláda schválila zákon o Slovenskej televízii a rozhlase. Mení sa názov aj spôsob kreovania orgánov

24.04.2024 11:25, aktualizované: 11:41

Riaditeľa bude voliť deväťčlenná rada so štyrmi nominantmi Ministerstva kultúry.

Drienovec, výrub stromov

Postupy pri výrube drevín sa majú zjednodušiť. Cieľom je znížiť strety s medveďom i škody na plodinách

24.04.2024 11:07, aktualizované: 12:33

Vyplýva to z novely zákona o ochrane prírody a krajiny, ktorý schválila vláda.

Peter Kmec, Ide o pravdu

Kmec v Ide o pravdu: Denne hovoríme s Bruselom o otvorených témach. Plán obnovy nazývam 'zle zapnutá košeľa'

24.04.2024 11:00

Bol som otvoreným kritikom prípravy Plánu obnovy, po jeho dôkladnej analýze vidíme, že viaceré ciele nie sú realizovateľné, hovorí Peter Kmec.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 921232x
Priemerná čítanosť článkov: 2879x

Autor blogu

Odkazy