Založ si blog

Ten moment. . .

,,Ja nie som k ľuďom veľmi haptická. Vlastne, iba k tebe.“
,,Ty si zo mňa dobre v piči.“ zasmial sa a rozkašľal.
,,Tuberák.“
,,Bol som chorý.“
,,Ty si chorý, odkedy ťa poznám.“
,,Ako je to už dlho?“
,,O pár dní to bude osem,“ usmiala som sa.
,,Kokos, verila by si vtedy…“
,,Hej, verila. Ty si bol strašne krásny.“
,,Bol som decko. Teraz som jebač!“
,,Mal si také veľké ústa, chcela som do nich vliezť.“
,,Ty si dobre v piči,“ jeho smiech sa rozliehal átriovým domom. ,,Ty si mega žena, idem si ťa.“
,,Prečo máš slovník jak puberťák?“
,,Čo ty mi dávaš…“
,,Počúvaš ma?“
,,A ako mám rozprávať?“
,,Ako dospelý muž.“
,,Mám boxerky s obrázkami burgerov, nehovorme o dospelosti.“
,,Na toto balíš baby?“
,,A ešte na veľký dick.“
,,Neverím, ukáž.“
,,Dneska si toto nedávajme, lebo vidíš, aké sú okolnosti, ujebe nám dekel.“
,,Mám ísť spať vedľa?“
,,Ale neblázni, spávame vedľa seba roky na všetkých žúroch, veď ty spíš iba so mnou…“
,,Tak neviem, čo odo mňa chceš.“
,,Poď sem,“ rozpažil a ja som mu vplávala do náručia, ako miliónkrát predtým.
,,Myslím, že mi vybuchne solár,“ povedala som dusená teplom jeho kože.
,,Myslím, že mi vybuchne žaluď,“ zaznelo do ticha a tmy a následný výbuch smiechu demonštroval, ako veľmi dospelí sme. ,,Dalo sa toto predvídať?“ ďalší.
,,Vytrhnem si chrbticu,“ a ďalší.
,,Otočím sa, dobre?“ povedal neisto.
,,Hej, radšej hej,“ prikývla som, keď som si uvedomila, že fetujem jeho opilecké telo ako deviant.
,,Kedy máš tie narodky?“
,,V stredu.“
,,Dobre, do stredy vydržím, ale potom dostaneš taký darček!“
…a ďalší.

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

Atény / Sahara / Prach / Akropola /

Atény sa opäť zafarbili do oranžova, prach zo Sahary pohltil aj Akropolu

24.04.2024 13:43

Meteorológ Kostas Laguvardos výhľad z jednej meteorologickej stanice prirovnal k pohľadu na Mars.

europarlament, európsky parlament, eú, vlajky

Mimovládne organizácie píšu do Bruselu, chcú nezávislú a slobodnú RTVS

24.04.2024 13:02

Otvorený list, pod ktorý sa podpísalo viac ako 68-tisíc občanov Slovenska, smeruje poslancom europarlamentu i eurokomisii.

michelko

O zmenách vo Fonde na podporu umenia sa bude hlasovať až budúci štvrtok

24.04.2024 12:18, aktualizované: 13:47

Presunúť hlasovanie zo stredy na budúci týždeň navrhol šéf parlamentného kultúrneho výboru Roman Michelko (SNS), ktorý je predkladateľom návrhu novely zákona o FPU.

vláda, rokovanie, saková, fico

Vláda schválila zákon o Slovenskej televízii a rozhlase. Mení sa názov aj spôsob kreovania orgánov

24.04.2024 11:25, aktualizované: 11:41

Riaditeľa bude voliť deväťčlenná rada so štyrmi nominantmi Ministerstva kultúry.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 921249x
Priemerná čítanosť článkov: 2879x

Autor blogu

Odkazy