Založ si blog

Rozpaky

Sedel pri počítači a všetka jeho pozornosť bola upriamená na jeden veľký monitor. Svietil namodro. V tej tme to vyzeralo krásne tajomne.
Zaklopala som na drevený stĺp pri kuchynskej linke. Chvíľu klikal a potom sa otočil.
,,Áno?“ usmial sa.
,,Funguje to, namôjdušu,“ zarazila som sa.
,,Čo akože?“
,,Pozerala som rozhovor s neurofyzilógom a…“
,,Takto nikdy nikto nezačínal vetu,“ rozosmial sa.
,,…a on hovoril, že ak chce žena s mužom riešiť niečo dôležité a on niečo robí, má zaklopať, aby mohol dokončiť, čo má rozrobené a venovať jej pozornosť, lebo ak nebude vyrušený, nemá schopnosť multitaskovať a nebude ju počúvať. Objektívne je medzi mužmi viac géniov, aj viac dementov, ako medzi ženami, tých je síce málo úplne sprostých, ale rovnako málo úplne múdrych a viac-menej sa udržujú uprostred, ale u chlapov je málo priemerných,“ sadla som si na gauč a dala nohy pod seba.
Otočil sa mojim smerom na veľkom koženom kancelárskom kresle a usmieval sa.
,,Páči sa mi, keď si niečím nadšená,“ položil si lakte na stehná a naklonil hlavu.
,,Si strašne krásny,“ usmiala som sa.
Rozosmial sa, hodil rukou a otočil sa k monitoru.
,,Nié, rozprávajme sa!“ zakňučala som.
,,Tak ma neuvádzaj do rozpakov!“
Postavila som sa, prešla k nemu a sadla som si mu do lona.
,,Tak ty nie si rád v rozpakoch?“ zašepkala som mu do ucha a pobozkala na lalôčik.
,,Daj mi ešte dve hodiny a uvidíš, v akých rozpakoch budeš ty!“ uhryzol ma do sánky.
Zasmiala som sa.
,,O dve hodiny už budem buvať, láska. Vstávam o piatej,“ vzdychla som.
,,Môžeš robiť z domu a vstávaš o piatej, aby si šla do práce?“
,,Musím zajtra,“ pobozkala som ho na líce.
,,Zamestnanec roka. Ak sa pýtate ktorého, tak každého,“ plesol ma po zadku.
,,Krásny slogan si vymyslel,“ vyplazila som jazyk odchádzajúc do spálne.
,,Nakoniec klesnem tak hlboko, že budem copywriter,“ vyplazil jazyk tiež.
,,My dvaja si už nemáme čo povedať, Brunoslav!“
,,Brunoslav je novinka, to už si akože veľmi nasraná?“ smial sa schuti a mne sa to páčilo.
Kedysi sme sa dohodli, že nikdy nepôjdeme spať pohádaní a je mi sympatické, že sa nikdy nehádame naozaj, lebo simulujeme hádky v čase, keď na žiadne nie je dôvod.
Zvláštna hra, ja viem.
Ľahla som si do postele chrbtom k Brunovej strane, prehodila nohu cez zrolovaný paplón a zakryla sa dekou.
Už som pomaly zaspávala, keď otvoril dvere na spálni.
Pritúlil sa ku mne, pobozkal ma do vlasov a jeho pravá ruka rozviazala mašličku na mojich spacích šortkách.
,,Čo to robíš?“ pomrvila som sa.
,,Privádzam ťa do rozpakov,“ zašepkal a usmial sa.
Otočila som sa tvárou k nemu a pobozkala ho.
,,Ja som si ťa veľmi priala,“ pohladkala som ho palcom po líci.
,,Slogan dňa si vyhrala, niečo také pekné mi ešte nikdy nikto nepovedal,“ sklonil sa a v rozpakoch sme boli zrazu obaja…

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 921464x
Priemerná čítanosť článkov: 2880x

Autor blogu

Odkazy