Založ si blog

Ticho lieči

,,Si v pohode?“ spýtala sa Nikola stojac mi vo dverách spálne.
Pokrútila som hlavou.
,,Bruno?“
Prikývla som.
,,Neozval sa?“
Pokrútila som hlavou.
,,Ale už si ticho dva dni,“ znepokojene si sadla vedľa mňa.
Mykla som ramenom.
,,Môžem pre teba niečo urobiť?“
Znova som pokrútila hlavou.
,,Ostanem tu, keby si si to rozmyslela, dobre?“
Prikývla som.

Nikola si ľahla na druhú stranu mojej postele a zaspala.
Zobudila sa nadránom a rozospato si položila hlavu na moje rameno.
,,Ty pracuješ o pol štvrtej?“ zívla.
Prikývla som.
,,Ten Alex musí byť výnimočný šéf,“ usmiala sa.
Ja tiež.
Vstala, prešla do kúpeľne a keď sa vrátila, smutne sa zahľadela na môj monitor.

,,Stále refreshuješ, či sa nelogol?“
Pokrútila som hlavou.
,,Neklam.“
Pritakala som.
,,Začneš niekedy znova rozprávať?“ chytila ma okolo ramien.
Mykla som nimi. Oboma.
,,Možno sa mu niečo stalo…“ povedala zhovievavo.
Nesúhlasne som sa na ňu pozrela.
,,Si si istá?“
Prikývla som.
,,Len sa na teba vysral, hej?“
Znova som prikývla.
,,To mi je ľúto,“ povedala Nikola súcitne.
,,Mám piči,“ vypadlo zo mňa po dvoch dňoch ticha.

Zatvorila som počítač a vytiahla z kabelky mobil s desiatimi zmeškanými hovormi.

ANO, RADA POJDEM NA VECERU. TAK ZAJTRA O SIEDMEJ V SAVAGEI. TESIM SA. M.

Prestalo ma baviť donekonečna čakať na niečo, čo sa nikdy nestane, keď mi pred dverami stepuje nadržaný matfyzák.
Síce iný, než ten, ktorého by som tam chcela vidieť, ale poznáte to o darovanom koňovi…

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

Zlodejka ticha

03.03.2024

Každý, okrem teba, má rád ticho. Nepoznám nikoho, kto by ho neznášal viac ako ty. A ani nepoznám nikoho, kto by ho mal radšej ako ja. Mám ticho tak rád, že za ním často utekám aj pred ľuďmi, na ktorých mi záleží. Občas si rád sadnem na lavičku nad mesto a tvárim sa, že je to tá z La La Landu. Posadím sa tam a keby som vedel hompáľať nohami tak ako ty, robil by som [...]

Feťáci lásky

26.02.2024

S ľudstvom som to vzdal už dávno. Ako terapeut by som čosi také nemal hovoriť, ale keďže som to s vami vzdal, nezáleží mi na tom, čo si o tom myslíte. Na ľuďoch mi vadia 2 veci – že nevedia, čo chcú a ak to náhodou vedia, tak to, čo chcú, je tak primitívne, že sa tým ani neoplatí zaoberať. V skutočnosti nemám rád ani Robin. Nedávno som jej to povedal a bola [...]

Štefan Harabin

Harabin vyzval ľudí, aby išli voliť. Svoj hlas dá Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

Podľa Harabina sa Pellegrini prihlásil k častiam programu, ktorý presadzoval v prvom kole.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Joe Lieberman

Zomrel Joe Lieberman, bývalý demokratický senátor a kandidát na viceprezidenta

28.03.2024 07:42

Vo veku 82 rokov zomrel dlhoročný americký senátor a vplyvná, hoci kontroverzná osoba v rámci Demokratickej strany.

Škola / Školstvo / Žiak /

Školákom sa začali veľkonočné prázdniny, do lavíc sa vrátia o týždeň

28.03.2024 07:30

Veľkonočné prázdniny sú pre školákov posledným dlhším voľnom pred koncom školského roka.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 318
Celková čítanosť: 911687x
Priemerná čítanosť článkov: 2867x

Autor blogu

Odkazy