Založ si blog

Je mi zima

,,Nemala by si piť toľko kávy.”
,,Nemal by si mi hovoriť, čo by som nemala.”
,,Pukne ti srdce.”
,,Ustálo už väčšie šupy, ako pár litrov kofeínu.”
,,Ale ja to nemyslím metaforicky, naozaj to v tejto miere nie je zdravé.”
,,Nevadí, nejakú neresť si môžem dovoliť.”
,,A čo cigarety, tráva a sladkosti?”
,,Tak si môžem dovoliť viac nerestí, no a čo!”
,,No ako myslíš.”
,,Mala som dnes pohovor, budem fulltime platená blogerka!”
,,To znie dobre. Vyzeráš, že sa tešíš, tak sa teším tiež.”
,,Si veľmi milý, keď si empatický.”
,,Snažím sa.”
,,Musíš sa snažiť veľmi?”
,,Pri tebe nie.”
,,To je pekné. Ten chlapík, čo so mnou hovoril, bol nesmierne sympatický.”
,,Záleží na tom, ak chceš len job?”
,,Iste, nechcem sa denne dívať na ubručaného debila osem hodín vkuse.”
,,Budeš chodiť normálne do kanclu?”
,,Hej, aj keď vravel, že nemusím, ale sú to pekné priestory, ukážem ti!”
,,Hm… to je ten tvoj industrial?”
,,Hej! Parádne, nie?”
,,Som rád, keď si rada. Čo budeš vlastne robiť?”
,,Písať, čo už ja môžem robiť…”
,,No ty, podľa mňa, všetko.”
,,Toto viem najlepšie. Bože, lustrovala som dnes kamošovi Facebook, ukážem ti, akú má frajerku, som bola zhrozená, celé zle, aha!”
,,Mne sa páči.”
,,Čo?”
,,Čo ti na nej vadí?”
,,Preboha, veď vyzerá ako Victoria Beckham mixnutá s Mortishou Adams.”
,,Podľa mňa je pekná.”
,,Má botox v celej hlave, umelé riasy a nadpojené vlasy.”
,,No a?”
,,Toto sa ti páči?”
,,Podľa mňa je to normálne pekná žena. Nevadia mi vylepšenia, ak to nie je príliš.”
,,A toto ti nepríde príliš?”
,,Nie.”
,,Tak potom dobre.”
,,Hneváš sa?”
,,Nie, len premýšľam.”
,,Nad čím?”
,,Tak… nad životom. Chceš ešte pivo? Lebo ja si ešte objednám capuccino.”
,,Už si mala štyri.”
,,No a?”
,,Hej, chcem ešte pivo.”
,,Je dobre, že sme kamoši, Bruno. Teší ma to.”
,,Zrazu sme kamoši?”
,,A čo iné?”
,,Mal som pocit, že cítiš niečo viac.”
,,Na tom, čo cítim, predsa nezáleží.”
,,Prečo by nie?”
,,Lebo ja síce chápem pomaly, ale keď mi docvakne, viem sa rýchlo prispôsobiť.”
,,A čo ti akože docvaklo?”
,,Takto ja nevyzerám. A preboha, dúfam, že nikdy ani nebudem, podľa mňa je vyslovene ohyzdná. Neviem, som si tak myslela chvíľu, že… whatever. Ma prepadla realita jak Rakušák školáčku.”
,,Niekedy, keď sa smeješ, viem, že je to len preto, aby nebolo vidieť, že ťa vlastne niečo bolí.”
,,Komika je len druh smútku. Hoci na ten výrok si dáva veľa ľudí céčko, myslím, že oficiálne to zhrnul starý Lasica.”
,,Najvtipnejšia si, keď ti je smutno?”
,,Asi áno.”
,,Prečo?”
,,Lebo nechcem, aby bolo vidieť, že mi je.”
,,Prečo si sedíš na rukách?”
,,Je mi strašná zima.”
,,Čiže aj teraz ti je smutno.”
,,Prečo myslíš?”
,,Lebo tebe je zima iba vtedy, keď cítiš smútok, to už som sa naučil.”
,,To nie je smútok, Bruno, to je počasie.”
,,Pozri sa mi do očí a povedz, že ti nie je smutno.”
,,Je mi fajn.”
,,Bola by si príšerný pokrový hráč, vieš o tom?”
,,To nič, nemám také ambície.”
,,Urazilo ťa, že tú ženu považujem za peknú?”
,,Vôbec nie, môžeš kohokoľvek považovať za atraktívneho, sme priatelia.”
,,Ešte to stokrát zopakuj, možno si to aj začneš myslieť.”
,,Ty sa na mňa hneváš?”
,,Serieš ma.”
,,Prečo?”
,,Lebo si úplne zabrzdená, spamätaj sa.”
,,Prosím?”
,,Ty mi stále ukazuješ chlapov, čo sa ti páčia a ja nič nehovorím a ja raz poviem o babe s umelými ceckami, že je pekná a už sa tváriš, že ma nepoznáš.”
,,Nič nehovoríš? Myslíš to nič, keď vytiahneš akýkoľvek dôvod na hádku, len aby si nemusel priznať, že žiarliš na bezpredmetných ľudí, čo mi píšu kraviny?”
,,Nič také nerobím.”
,,Dobre.”
,,Prestaň sa uškŕňať.”
,,Čo ťa vlastne hnevá?”
,,Nič.”
,,Myslíš, že už ťa nemám rada?”
,,Správaš sa tak.”
,,Na mojom vzťahu k tebe sa nič nezmenilo, akurát to beriem triezvejšie.”
,,Vôbec ti nepristane, keď si triezva.”
,,Asi si cucnem z tvojho piva.”
,,A potom budeš znova normálna?”
,,To je aká?”
,,Taká, ako vždy.”
,,Aká?”
,,Vieš dobre aká.”
,,Hotová z každého tvojho slova a mokrá z tvojho dokonalého mozgu?”
,,Áno.”
,,Zlatý.”
,,Neznášam, keď si takáto blahosklonná!”
,,Nekrič na mňa.”
,,Nekričím, zdôrazňujem.”
,,Celý čas si ma chcel dostať do tejto fázy, čo ti vadí?”
,,Myslel som si, že si väčší fighter.”
,,Ty si neskutočný…”
,,Prestaň sa smiať.”
,,Nemôžem.”
,,Vysmievaš sa mi, uvedomuješ si to?”
,,Čo by si odo mňa vlastne chcel, Bruno?”
,,Nič. Aby si bola ako predtým.”
,,Pred čím?”
,,Predtým, ako si si začala uvedomovať veci, ktoré si vlastne vôbec neuvedomuješ.”
,,Keď ti poviem, že ťa ľúbim, tak si zmätený. Keď máš svoj deň, vysielaš zasa signály, z ktorých som zmätená ja, lebo ich v zápätí svojim správaním neguješ. Raz chceš, aby som šla bližšie a potom si zas postavíš stenu. Ja naozaj neviem, čo odo mňa čakáš, lebo to nevieš ani ty sám…”
,,Možno som rád zmätený!”
,,Tá tvoja prekliata sánka…”
,,Čo je s ňou?”
,,Si nádherný, keď sa takto napína…”
,,Páčim sa ti, keď ma hneváš?”
,,Páčiš sa mi vždy, ale teraz si sexy.”
,,Inokedy nie som?”
,,Inokedy si na tebe všímam iné veci.”
,,Aké?”
,,Ego ti tu honiť nebudem, to naozaj nie je treba.”
,,Občas by som ťa zabil.”
,,Cute.”
,,Zase sa mi smeješ!”
,,Lebo si smiešny!”
,,Myslím, že už pôjdem.”
,,Ale notak…”
,,Si dnes čudná, takúto ťa nemám rád.”
,,Som len pragmatcká.”
,,Ale ty tu nie si od toho, aby si bola pragmatická.”
,,A od čoho tu som?”
,,Keď na to prídeš, tak mi zavolaj. Čau.”
,,A pusu? Hej? Bruno?”

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 919578x
Priemerná čítanosť článkov: 2874x

Autor blogu

Odkazy