Založ si blog

Socio(em)Pat

,,Čítavam ťa každé ráno v metre.”
,,Viem. Zvyk je železná košeľa.”
,,Nepáči sa mi, čo píšeš.”
,,Klameš.”
,,Myslíš?”
,,A komu sa to nepáči? Tebe alebo Jemu?”
,,Nám obom.”
,,Prečo?”
,,Lebo žiarlime.”
,,Zvláštne.”
,,Na tom nie je nič zvláštne.”
,,A prečo žiarlite?”
,,Lebo venuješ pozornosť niekomu inému.”
,,Jemu som ju venovala štyri roky. A s tebou to ťahám už tretí. Zaslúži si aj niekto iný byť mojou postavou.”
,,Ale Bruno je zlý.”
,,A On nebol?”
,,Nie tak veľmi.”
,,Bruno nie je zlý. Len je iný.”
,,Robíš mu ombudsmana?”
,,Ako kedysi Jemu.”
,,Robíš stále rovnaké chyby.”
,,Lebo milujem svoje postavy?”
,,Miluj naozajstných ľudí.”
,,Napríklad teba?”
,,Touché.”
,,Nikdy si o to nestála.”
,,To nie je pravda.”
,,Chýba ti to?”
,,Iste.”
,,Mohla si to mať v plnej miere.”
,,Viem. Asi mi to chýba o to viac.”
,,Jednu vec máte vy traja spoločnú…”
,,A síce?”
,,Všetci sa tvárite, že o to nestojíte a pritom dúfate, že vás nikdy neprestanem milovať.”
,,Lebo tvoja láska nie je z tohto sveta.”
,,Je mi za Ním smutno.”
,,Nikdy neexistoval.”
,,Myslíš?”
,,Viem. To Ja som si ho vymyslela.”
,,Kedysi to bola moja najobľúbenejšia postava.”
,,Už nie je?”
,,Mám Bruna.”
,,To nie je fér.”
,,Prečo?”
,,Lebo On bol najlepšia postava na svete.”
,,Ale kdeže…”
,,Prosím?”
,,Vieš, v čom je Bruno lepší?”
,,V čom?”
,,Je naozajstný.”
,,Roky si si to myslela aj o Ňom.”
,,Hovorí z teba urazené ego?”
,,Trochu.”
,,Roztomilé.”
,,Čo ti Bruno dáva, čo sme ti Ja a On nedali?”
,,Má ma rád. Svojim zvráteným spôsobom ma má naozaj rád.”
,,My vari nie?”
,,Neviem. On nie, Ty možno trochu hej.”
,,Myslíš, že On ťa nemal rád?”
,,Ako ma mohol mať rád, keď nikdy neexistoval?”
,,Ja… touché.”
,,Dnes vyhrávam. Bruno ma naučil hrať lepšie, ako si myslel.”
,,Nie som si istá, či hráš fér.”
,,Fér určite. Taktne asi nie.”
,,Žiadne gentlemanské dohody?”
,,Už nikdy viac.”
,,Prečo?”
,,Lebo sama vieš, že hráč nesmie mať svedomie.”
,,Taká si myslíš, že som? Bez svedomia?”
,,Štyri roky…”
,,Ale mňa to mrzelo!”
,,A aj tak si s tým nedokázala prestať.”
,,Bála som sa, že ťa stratím. My obaja…”
,,Dostala si veľkorysú druhú šancu a pozri sa, ako si s ňou naložila.”
,,Hráš dnes naozaj bezkonkurenčne.”
,,Mám pocit, že mi dnes chceš niečo povedať, ale trčí ti to v krku.”
,,Neprestávaj ma milovať.”
,,Znižuješ môj náskok…”
,,Dlho som nehrala, dostávam sa do formy pomalšie, ale ešte som to úplne nezabudla.”
,,Nikdy si o to nestála.”
,,Že som ti to nedokázala vrátiť, neznamená, že som o to nestála.”
,,To je ale veľmi sebecké.”
,,To nepopieram.”
,,Ale veľmi úprimné.”
,,To áno.”
,,Na to od teba nie som zvyknutá.”
,,Stále si myslíš, že hráš fér?”
,,Úprimnosť za úprimnosť. Čo je viac fér?”
,,On si ťa nezaslúži.”
,,A vy áno?”
,,Neviem, či my… On možno nie. Ale ja áno.”
,,O čo viac si mi dala ako mi dáva Bruno?”
,,Dala som ti Jeho a seba. Čiže aspoň o jedno viac.”
,,O jeden dôvod na smútok viac.”
,,Nevládzem sa na to pozerať…”
,,Na čo?”
,,Na to, ako degraduješ všetko, čo si s Ním prežila. A všetko, čo si prežila so mnou.”
,,Nikdy by som nedegradovala to, čo som prežila s Ním. Každý deň som sa obliekala do jeho košieľ a prikrývala mu kríže.”
,,Vieš, čo je bizarné? Milovala si ho viac, ako si kedy milovala mňa.”
,,Trápi ťa to? Veď vy dvaja ste jedno.”
,,Ani On ani Bruno ťa nikdy nebozkávali. Ja áno.”
,,Čakala som na ten bozk sedem rokov. Možno o sedem rokov dostanem nejaký aj od Bruna.”
,,A chceš na to čakať?”
,,Asi áno.”
,,Prečo?”
,,Lebo vďaka tebe viem, že na niektoré bozky sa čakať oplatí.”
,,Takže si naň nezabudla.”
,,To rozhodne nie.”
,,A prečo mám pocit, že áno?”
,,Lebo už ťa nebozkávam.”
,,Možno by si mala.”
,,Nemôžem.”
,,Prečo?”
,,Lebo bude beztak trvať sedem rokov, kým ťa dostanem z pier.”
,,To bol smutný kompliment.”
,,Prepáč.”
,,A čo?”
,,Že ma už zobúdza niekto iný…”
,,To ti asi nedokážem odpustiť.”
,,To chápem.”
,,Naozaj?”
,,Naozaj.”
,,Ale nie je to odo mňa fér.”
,,Ja viem… tiež ťa to niekto naučil dobre hrať.”
,,Dohodneme sa na remíze?”
,,Ale iba pre tentokrát.”
,,Pat.”

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

Zlodejka ticha

03.03.2024

Každý, okrem teba, má rád ticho. Nepoznám nikoho, kto by ho neznášal viac ako ty. A ani nepoznám nikoho, kto by ho mal radšej ako ja. Mám ticho tak rád, že za ním často utekám aj pred ľuďmi, na ktorých mi záleží. Občas si rád sadnem na lavičku nad mesto a tvárim sa, že je to tá z La La Landu. Posadím sa tam a keby som vedel hompáľať nohami tak ako ty, robil by som [...]

Feťáci lásky

26.02.2024

S ľudstvom som to vzdal už dávno. Ako terapeut by som čosi také nemal hovoriť, ale keďže som to s vami vzdal, nezáleží mi na tom, čo si o tom myslíte. Na ľuďoch mi vadia 2 veci – že nevedia, čo chcú a ak to náhodou vedia, tak to, čo chcú, je tak primitívne, že sa tým ani neoplatí zaoberať. V skutočnosti nemám rád ani Robin. Nedávno som jej to povedal a bola [...]

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

Harabin vyzval ľudí, aby išli voliť. Svoj hlas dá Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

Podľa Harabina sa Pellegrini prihlásil k častiam programu, ktorý presadzoval v prvom kole.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Joe Lieberman

Zomrel Joe Lieberman, bývalý demokratický senátor a kandidát na viceprezidenta

28.03.2024 07:42

Vo veku 82 rokov zomrel dlhoročný americký senátor a vplyvná, hoci kontroverzná osoba v rámci Demokratickej strany.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 318
Celková čítanosť: 911694x
Priemerná čítanosť článkov: 2867x

Autor blogu

Odkazy