Založ si blog

Babské reči od piva

,,Čo tu robíš?”
,,Šla som okolo a prišla som sa pozrieť, či tu nesedíš. Pivo. Veľké.”
,,Odkedy piješ pivo?”
,,Neviem, Nicol, mám chuť na pivo.”
,,Dve hrozná opäť spolu… ty máš tenisky?”
,,Nehovorme o tom.”
,,Mala som prísť v stredu na čurbes veď.”
,,Veď aj prídi. Vadím ti tu?”
,,Ja som dobrá piča, poď sem, krista.”
,,Nezadus ma.”
,,Nechodíš k Andymu, čo tu robíš?”
,,Hovorím, že som šla okolo.”
,,A odkiaľ?”
,,Od seba.”
,,A kam?”
,,Neviem. Nikam. Len tak chodím.”
,,Tak nazdravie. A na chôdzu.”
,,To pivo je príjemne studené. A horké. Je to dosť hnusné, popravde.”
,,Tak to nepi.”
,,Chcem.”
,,Ako sa má Bruno?”
,,Bruno sa má… neviem, šiel si ľahnúť. Takže asi dobre.”
,,A ako sa máš ty?”
,,Som bez kontroly nad vlastným životom.”
,,Kvôli nemu?”
,,Nie, za toto on naozaj nemôže. Všetko sa dojebalo.”
,,Chceš o tom?”
,,Ani nie.”
,,Tak sa vráťme k Brunovi.”
,,Mám vás dať dokopy?”
,,Hlavne vy sa dajte dokopy.”
,,To nejde, Nicol.”
,,Prečo by to nešlo?”
,,O tom s tebou nemôžem hovoriť.”
,,A s kým, ak nie so mnou?”
,,S nikým.”
,,Prečo?”
,,Lebo… je to komplikované.”
,,Ale miluješ ho, nie?”
,,Ja sa v tom asi nechcem vŕtať…”
,,Ale veď aj on teba!”
,,To teda určite nie.”
,,Podľa mňa áno.”
,,Koľko si toho vypila, Nikola?”
,,Nie dosť nato, aby som ti explicitne povedala, že si sprostá, ak si myslíš hocičo iné. Hups… tak potom dosť.”
,,Hovorila som s ním. Viem, ako na tom je.”
,,Ale muži netušia…”
,,Gendrové stereotypy by sme mali, čo preberieme ako ďalšie?”
,,Počúvaš sa občas? Našla si človeka, pre ktorého by si urobila všetko, vieš, aké je to, kurva, vzácne?”
,,Viem. Ale on o to nestojí, prepáč, že ti búram tvoje romantické predstavy o ideálnej láske postavy a autora.”
,,On nevie, o čo stojí, je to vydesený malý chlapec. Daj mu cukrík a vyfajči ho.”
,,Nikola…”
,,No naozaj, myslíš si, že by s tebou trávil sto hodín každý deň, keby nebol do teba buchnutý?”
,,Je to asi kombinácia ľútosti a zlého svedomia, drahá.”
,,Ty si naozaj dobre jebnutá.”
,,Ďakujem, som si vedomá.”
,,Myslíš na neho, keď si to robíš?”
,,V akom svete je normálne sa na toto pýtať hoci aj najlepšej kamošky?”
,,Odpovedz mi.”
,,Nebudem ti hovoriť o svojich masturbačných fantáziách!”
,,A na čo myslíš? Ako ťa hryzie do bradaviek? Ťahá za vlasy? Nakladá do zadku?”
,,Ty si úplne nahlavu…”
,,Alebo romantika? Sviečky? Kvety? Čokoláda? Cédečko Celine Dion?”
,,Prosím vás, už jej nič nelievajte.”
,,Vy dvaja si šliapete po šťastí. A ja sa na to nechcem pozerať, daj mi na neho kontakt, šup.”
,,No to ti teda nedám.”
,,Prečo?”
,,Lebo!”
,,Ja by som mu hneď vysvetlila, aká si popiči a nech už nehrá chrumkavého a poriadne ťa pretiahne.”
,,To sú úplne nemiestne reči.”
,,Tváriš sa, ako keby si na neho nedokázala myslieť v týchto intenciách.”
,,Možno nedokážem.”
,,Položím ti sériu otázok a ty by si mala odpovedať aspoň sama sebe. Asi by bolo fajn, keby to urobil tiež, ale jeho sa spýtať nemôžem, tak sa spýtam teba.”
,,No skús.”
,,Na koho myslíš, keď ideš spať? Kto ťa poteší najviac, keď ti napíše? Čí smiech ťa rozosmieva tiež? A pri kom sa ti chce plakať, keď mu nie je dobre? S kým si radšej ako sama? O kom vieš, že by ťa nikdy za nič neodsúdil? Ku komu si chceš privoňať zo všetkých ľudí najviac, keď sa zobudíš uprostred noci?”
,,Na sugestívne otázky nebudem odpovedať bez právneho zástupcu.”
,,Si do neho blázon.”
,,Viem.”
,,A čo s tým budeš robiť?”
,,Vôbec nič.”
,,Prečo?”
,,Lebo blázni by nemali byť vo vzťahoch.”
,,Práve tí by mali, lebo pre ne urobia všetko na svete.”
,,Veríš tomu naozaj, či len preto, aby si ma povzbudila?”
,,Verím tomu, že občas, nech sú veci akokoľvek nepravdepodobne a akokoľvek ti niekto hovorí, že sa to nedá, tak ak uveríš, že sa dá… proste… nemôže to, kurva, nevyjsť!”
,,Je to krásne naivné, čo vravíš. Mám ťa preto rada, micka.”
,,Ty si stratila vieru, však?”
,,Asi áno. Stalo sa toho priveľa v posledej dobe. A vlastne Bruno je jediný, okrem teba, kto to so mnou celé tak nejak prežíva.”
,,To je od neho milé.”
,,Hej, je svetový.”
,,Vieš, že ti nikdy nechcel ublížiť, však?”
,,Ja hej, ale odkiaľ to vieš ty?”
,,Myslím si. Podľa toho, ako o ňom hovoríš… nie všetkému rozumiem, ale… to nie je ľútosť a pocit viny. Má ťa rád.”
,,Má na viac, vieme to obe. Buďme objektívne, preboha, už sme veľké.”
,,Sme akurát tak veľké ťapy, lebo v sebe nevidíme potenciál.”
,,Ani ty?”
,,Ja? Ja som nejebala dva mesiace, Mon.”
,,Poďme na záchod, vyriešim tvoje potreby.”
,,Potrebujem chlapa. Aj keď som počula o tvojich schopnostiach…”
,,Kde?”
,,V lesbických kuloároch.”
,,Som nemala chodiť do toho Áčka…”
,,Včera som s Ním bola.”
,,A?”
,,A… ja neviem. Nevonia mi tak, ako má.”
,,Kup mu nový parfum.”
,,Vieš, ako to myslím…”
,,Nemala by si tráviť čas s niekým, kto ti nevonia.”
,,Som si toho vedomá. A čo mám robiť?”
,,Mali by sme si nájsť chlapov. Naozajstných.”
,,Kde?”
,,O týždeň budú Bradáči v Dunaji.”
,,Pôjdeme na trh s ľudským mäsom, aby sme si zajebali s vikingami?”
,,Nejaký iný nápad?”
,,Nemá Bruno brata?”
,,Bože, mohli by sme sa posunúť od tejto témy?”
,,Aj tak si to robíš pri myšlienke na neho!”
,,Ty a On ste na tom teda reálne ako? Okrem tej ošemetnosti s vôňou.”
,,Miluje niekoho iného.”
,,Tak to je pekne nakokot.”
,,Hovor mi.”
,,Možno preto ti nevonia. Cítiš z neho vôňu inej suky.”
,,Myslíš?”
,,Môžem ja niekomu radiť v partnerských vzťahoch?”
,,Môžeš, hovor ľuďom, čo robíš, aby sa tomu vyvarovali.”
,,Ďakujem, Nicolka, si pokladíček.”
,,Rado sa stalo. Ešte pivo?”
,,Hej.”
,,Bruno pije pivo?”
,,Hej.”
,,Chápem.”
,,Hovno chápeš.”
,,Chceš chutiť ako on? To som robievala pri bývalom. Žrala som klobásu, aby som si pripomenula chuť jeho jazyka.”
,,Fuj, aké nechutné.”
,,Však? Krásne.”
,,Počuješ, čo chceš, ako vidím.”
,,Dnes plánuješ zájsť až kam?”
,,S tým pivom? Dve mi stačia.”
,,Vieš, ako to myslím…”
,,Neviem, proste budem chodiť.”
,,Chodíš, len keď je niečo markantne nahovno.”
,,Hej.”
,,Strašne ma to mrzí.”
,,Ja viem.”
,,Čo ťa bolí najviac?”
,,Prišla som o najlepšieho kamaráta.”
,,Takže nie Bruno?”
,,Nie, Bruno nie.”
,,Bolo to škaredé, čo?”
,,Strašne.”
,,Ešte to bolí?”
,,Nafurt bude.”
,,Vieš aspoň dôvody?”
,,Ničomu nerozumiem. Ale je to už jedno.”
,,Takú som ťa ešte nevidela…”
,,Akú?”
,,Duša na franforce. Totálne.”
,,Well…”
,,Po akej dobe si vonku z domu?”
,,Ani neviem.”
,,A ako sa vonku cítiš?”
,,Strašne stratene. Chodím ako bezprízorný psychopat, ľudia odo mňa bočia…”
,,Kde ti je najlepšie?”
,,Doma v posteli.”
,,S Brunom?”
,,Uhm.”
,,Cítiš pri ňom pokoj?”
,,Hej, asi hej. Ani to neviem vysvetliť, on si myslí, že mi to robí zle, ale nechápe to celé… cítim sa pri ňom bezpečne. A pokojne. A môžem mu povedať čokoľvek. Včera bol dofajčený a bola to najkrajšia noc v mojom živote.”
,,Aký bol dohúlený?”
,,Neviem to opísať.”
,,Skús.”
,,Mám pocit, že ma mal na chvíľu rád. Bolo to parádne. Nemal žiadne bloky, ani hranice. Pustil ma blízko. Páčilo sa mi byť mu blízko…”
,,A páčilo sa to aj jemu?”
,,Vravel, že hej. Bozkávala som ho navždy…”
,,A čo dnes?”
,,Dnes už bol triezvy.”
,,A hranice?”
,,Aj s pasovými kontrolami…”
,,Tak by mal byť nahúlený furt.”
,,Aj ja som mu to povedala.”
,,Napečiem mu koláče?”
,,Je to chlapec z matfyzu, by umrel z tej koncentrácie.”
,,On je z matfyzu?”
,,Héj.”
,,A preto sa usmievaš ako debilinko?”
,,Héj.”
,,Sa ti to páči, všák? Múdry chlapček bez emócií…”
,,Héj.”
,,Ty si dobre na hlavu.”
,,No… héj.”
,,Choď už domov, jeb na chôdzu.”
,,Prečo?”
,,Lebo by si ho nemala rozchodiť.”
,,Ale asi mala…”
,,Nemala. On sám to tak nechce, len mu je kokotno to priznať. Bež domov. A zapni si bundu, fúka.”
,,Ty ma čítaš naozaj fanaticky, Nikola.”
,,Uhm.”
,,A ja ťa zato milujem ako svoju vlastnú.”
,,Viem. Aj ja teba.”
,,Tak ahoj, láska.”
,,Girl power!” povedala a grgla si.

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

Zlodejka ticha

03.03.2024

Každý, okrem teba, má rád ticho. Nepoznám nikoho, kto by ho neznášal viac ako ty. A ani nepoznám nikoho, kto by ho mal radšej ako ja. Mám ticho tak rád, že za ním často utekám aj pred ľuďmi, na ktorých mi záleží. Občas si rád sadnem na lavičku nad mesto a tvárim sa, že je to tá z La La Landu. Posadím sa tam a keby som vedel hompáľať nohami tak ako ty, robil by som [...]

Feťáci lásky

26.02.2024

S ľudstvom som to vzdal už dávno. Ako terapeut by som čosi také nemal hovoriť, ale keďže som to s vami vzdal, nezáleží mi na tom, čo si o tom myslíte. Na ľuďoch mi vadia 2 veci – že nevedia, čo chcú a ak to náhodou vedia, tak to, čo chcú, je tak primitívne, že sa tým ani neoplatí zaoberať. V skutočnosti nemám rád ani Robin. Nedávno som jej to povedal a bola [...]

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 318
Celková čítanosť: 912247x
Priemerná čítanosť článkov: 2869x

Autor blogu

Odkazy