Založ si blog

Sráč

,,Bola si na tom rande?”
,,Bola.”
,,A ako bolo?”
,,Do toho ťa nič.”
,,Bol aspoň fešák?”
,,Uhm. Vyzeral ako spevák z Korben Dallas.”
,,To neviem čo je, ale vygooglim si.”
,,Nech sa páči.”
,,Aha, už vidím. No a teda ako bolo?”
,,Nepoviem ti.”
,,Prečo?”
,,Absencia informácií bude pre teba najväčším trestom.”
,,Chceš ma trestať?”
,,Chcem.”
,,Začo?”
,,Zato, že si debil.”
,,Keď mi nadávaš, tak viem, že sa naozaj hneváš.”
,,Hnevám.”
,,Prečo?”
,,Lebo si ma o druhej ráno poslal von za cudzím chlapom.”
,,Keby som a neozval, šla by si dobrovoľne.”
,,Šla by som, lebo si sa neozýval.”
,,Z trucu?”
,,Z trucu.”
,,Tak z trucu choď nabudúce zase.”
,,Vieš čo? Niekedy strašne dúfam, že mi na niektorej z týchto tebou vynútených seáns niekto ublíži tak, že si to do konca života budeš vyčítať. Lebo to bude tvoja vina.”
,,Ani neviem, či je to sadistický alebo masochistický postoj. A aj tak ti už nikdy nikto neublíži viac ako ja.”
,,Prosím ťa, nebuď zo seba taký posratý.”
,,Máš zaujímavú druhú tvár, zlato.”
,,A nehovor mi tak.”
,,Prečo?”
,,Ktovie, koľko je takých, ktorým tak hovoríš. Nechcem byť zo stáda.”
,,Nie si zo stáda. Tak, ako hovorím s tebou, nehovorím s nikým iným.”
,,To mi je jasné. Aby si sa otvoril viac ako jednému človeku, to by sa asi Zem zrazila s tvojim fiktívnym egom a prišiel by karmagedon.”
,,Mám pocit, že máš chuť ma udrieť.”
,,To je veľmi správny pocit.”
,,A kam?”
,,Neviem, si celý necitlivý, nemalo by to zmysel.”
,,Mat.”
,,Naučil si ma to hrať naozaj výborne.”
,,Čítal som blog.”
,,To všetci, vitaj v stáde.”
,,Ako môžeš písať o veciach, o ktorých som ti nepovedal? Ako to môžeš vedieť?”
,,To sa ma často pýtal aj Pilot.”
,,A jemu si povedala čo?”
,,To, čo vravím teraz tebe – keď máš niekoho rád, nepotrebuješ explicitne získať informáciu. Proste ju cítiš. Vidíš. Sníva sa ti.”
,,Čo sa stalo s Pilotom?”
,,Prečítaj si Príbehy z neba.”
,,Ja som ich čítal. Ale čo sa s ním stalo naozaj?”
,,Kto povedal, že bol naozajstný?”
,,Tvoje poviedky.”
,,Ako?”
,,Nevieš tak písať o niekom, kto existuje iba v tvojej hlave. Musíš milovať. Ty si proste taká.”
,,Nemyslím si, že som ho milovala.”
,,Ja áno.”
,,Aj on si to myslel, asi preto zdrhol.”
,,Kam zdrhol?”
,,Ktovie. Ani neviem, či bol reálny.”
,,Myslíš, že to bol fake?”
,,Neviem, také tu už bolo. Nebola by som šokovaná, ak by to bola žena. Alebo dôchodca. Alebo invalid. Alebo ženatý chlap s dvoma deťmi, čo sa iba nudil. I dont care.”
,,Aj na neho sa hneváš?”
,,Nie. Nikdy som sa. Lebo on bol z neba, to sa nesmie.”
,,Chýba ti?”
,,Občas.”
,,Veľmi?”
,,Tak akurát. Nikoho iného z neba nepoznám.”
,,Ja som z pekla, nestačí?”
,,Ale áno, zvykám si aj na tento priestor.”
,,A páči sa ti?”
,,Nemám rada teplo. Ani červenú farbu. Ale mám rada teba, tak sa to dorovnáva.”
,,Podľa toho posledného príbehu si kapitulovala. Je to tak?”
,,Asi áno.”
,,A čo to znamená?”
,,Že sme kamoši.”
,,Nič viac?”
,,Nič viac.”
,,Naozaj?”
,,Naozaj.”
,,Neviem, či ti to verím.”
,,Vieš, v čom je problém, Bruno? Ty mi to strašne nechceš veriť. Ty nechceš, aby som chodila von, nechceš, aby som spávala s inými chlapmi, nechceš, aby som písala príbehy o hocikom inom. Muselo ťa rozjebať od jedu, keď si čítal o Pilotovi. Lebo vidíš paralelu, hoci žiadna nie je. Ak by som teraz začala písať o niekom úplne inom, napínali by sa ti svaly na tej prekliatej sánke do bludu. Začni si konečne priznávať aspoň sám pred sebou, že ma máš rád a si len vystrašené malé decko. Ako všetci chlapi.”
,,Feministka.”
,,Sráč.”
,,Sráč?”
,,Presne tak.”
,,Myslíš, že som?”
,,Najväčší, akého poznám.”
,,Prečo?”
,,Lebo nie si úprimný k sebe, ku mne, ani k nám.”
,,Existuje nejaké my? Ušlo mi niečo?”
,,Ušlo ti toho strašne veľa.”
,,Čo ešte, napríklad?”
,,Že už dávno nie som pod tým stromom.”
,,A kde si myslíš, že si?”
,,V tebe.”
,,Fakt?”
,,Pozri sa mi do očí a povedz mi, že to tak nie je.”
,,Nepozriem.”
,,Prečo?”
,,Lebo aj keď sa nedívam, vidíš priveľa. A keby som sa pozrel, už by si videla úplne všetko, to si nemôžem dovoliť. Spálilo by ti krídla.”
,,Strašne by si chcel byť zlý, Bruno. Strašne by si chcel. Zaujímalo by ma, za čo sa tak trestáš. Čo si v živote dojebal tak veľmi, že chceš, aby ti bolo ublížené? Ty tú karmu vyzývaš do tanca a môžeš byť len rád, že ju bolia nohy, tak poslala mňa.”
,,Takto si myslíš, že to je?”
,,Presne takto.”
,,Vravela si, že som necitlivý celý.”
,,Myslím, že som objavila tvoje citlivé miesto.”
,,A kde je?”
,,Vo mne.”
,,Naučil som ťa to hrať naozaj majstrovsky…”

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 921026x
Priemerná čítanosť článkov: 2878x

Autor blogu

Odkazy