Založ si blog

#GeneraciaY

,,Si nevieš predstaviť, aká som rada, že ťa konečne vidím!“
,,Aj ja som rada, byť chlap, tak predierujem bielizeň tým nadšením.“
,,Ale akože vytrepať sa do štvrtého bez výťahu je vážna šupa.“
,,Zato mám pre teba darček, poď dnu.“
,,Ty si šla do Starbucksu, len aby si dala napísať na kelímok Nikola? Akože naozaj?“
,,Musela som, si mém!“
,,Čo som?“
,,No mém.“
,,Myslíš meme?“
,,Jeden je mém.“
,,No ti musí jebať.“
,,Fakt, ukážem ti v KSSJ.“
,,Popravde, kvôli KSSJ som neprišla, Mon.“
,,A kvôli čomu si prišla?“
,,Kvôli tomuto kreslu, industrial balkónu, tvojej luxusnej žranici a v neposlednom rade očakávam, že dostojíš svojmu sľubu a 69 nebude len číslo trolejbusu.“
,,Penne s kuracím mäsom a pestom zo sušených paradajok alebo ťa rovno vylížem? Si vyber poradie, nerobme tu ofuky.“
,,Asi by som sa najprv najedla. Teba si dám potom ako dezert.“
,,Nikola?“
,,No?“
,,My sa prečo spolu takto rozprávame?“
,,Ja neviem, lebo takto sa nemôžeme rozprávať s nikým iným, len spolu.“
,,A myslíme to vážne?“
,,Podľa mňa hej. Akože, ja som ťa chcela dať, už keď som bola s Lacom. Ale pravdou je, že vtedy by som dala hocikoho, lebo on zas nebol bohvieako nápaditý milenec.“
,,On bol veľmi fešák, kým neotvoril ústa.“
,,A aj keď ich otvoril, nevedel, čo s nimi…“
,,Ale to už si zlá, je to milý chlapec.“
,,A tvoj kamarát, viem, viem.“
,,To zas ani nie, my sme sa spolu párkrát dofajčili a to je všetko.“
,,Prezentoval to inak.“
,,Zato už ja nemôžem.“
,,Som na teba žiarlila!“
,,To je rozkošné. Aké sú tie cestoviny?“
,,Na skapanie dobré. Mám omáčku v nose.“
,,Daj.“
,,Ty si mi normálne vylízala dierku?“
,,Si predstav.“
,,Nosnú.“
,,Uhm.“
,,Asi ťa milujem.“
,,Viem, jak sa môj jazyk dotkne dierky, všetky ma milujete.“
,,Ale ja mám na teba prednostné právo, lebo máme spoločnú minulosť.“
,,Každý potrebuje svoju Nikolu. Áno.“
,,Už si ma necháš, žehej?“
,,Navždy.“
,,Lebo som pekná?“
,,Lebo chodíš v overale bez bielizne.“
,,Doboha, je to vidieť?“
,,Hej, páči sa mi tento kurvalook.“
,,Povedala tá, čo má cecky viac vonku ako dnu.“
,,Nenechaj sa pomýliť, toto je len ich zlomok.“
,,Nemaj komplexy, nemaj komplexy, nemaj komplexy…“
,,Si opakuješ? Mentálne cvičenie?“
,,Musím, človek si po vzťahu s Lacom už sám sebou nie je istý.“
,,Ako si mohla chodiť s hercom…“
,,Nemávaj rukou, bola som mladá!“
,,Tak ale… s hercom?“
,,Niekto, kto má fetiš na itečkárov, by mal držať hubu a krok!“
,,Hej… sova sa smeje vrabcovi, že má veľkú hlavu.“
,,Mám nápad!“
,,Som plná očakávaní.“
,,Mali by sme začať písať spolu, zvlášť nás to už aj tak nebaví.“
,,Mňa aj hej.“
,,Dobre, mňa to zvlášť nebaví a chcem písať s tebou.“
,,Ja by som ti radšej písala obscénnosti v čínštine špičkou jazyka na bradavku, ale nedbám.“
,,Budeš mať mokré kreslo, keď neprestaneš.“
,,A čo by sme spolu mali písať?“
,,Haštagové príbehy.“
,,To znie tak… súčasne. Nové médiá z nás padnú na riť.“
,,Akože si predstav, že vidíš niekde: #KdeBolo #TamBolo #StretliSaVStarbuckse #Nikola #Kontra #ADvadsatosemInychLudiCoCakaliVRadeNa #Kavu #BezCukruVasPoprosim #Chudnem #JasneSmotanuChcem #AjZmrzkuHej #SlahackuAleLajtProsimVas #NeniSomZver
,,Do toho idem. Prečo je za haštagom všetko vtipnejšie ako bežne?“
,,Lebo haštag znie tak homosexuálne, ja si k tomu vždy predstavím šušľanie.“
,,Inak ale ja tiež. Myslíš, že to máme len my dve?“
,,Nejdeme prebrať podrobnosti tejto spolupráce do tvojej postele?“
,,Nicol?“
,,Áno?“
,,Ten overal nechaj tu, potrebuje vyschnúť.“
,,Je to lepšie?“
,,Je to najlepšie.“
,,#MasBohovskeRuky.“
,,Profilovku pre bývalého?“
,,S tebou vo mne?“
,,Uhm.“
,,Zlez tam dolu a čiň sa. Ja nám zatiaľ založím instagram.“

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

Peter Náhlik

Parlamentný výbor chce od poslanca Náhlika vysvetlenie k jeho majetkovým pomerom

23.04.2024 17:45

Mal by vysvetľovať, prečo neuviedol v majetkovom priznaní za rok 2022, že vlastní vilu v Bratislave.

MK SR, ministerstvo kultury

Poslanci ukončili debatu o zmenách v FPU, hlasovať budú v stredu

23.04.2024 17:31

Zmeny majú podľa predkladateľa Michelka pomôcť kultúre. Namieta to opozícia, na zmeny nie sú podľa nej dostatočné dôvody.

SR Košice prezidentka návšteva Gymnázium Poštová KEX

Čaputová: Východné Slovensko je špecifické a nesmierne životaschopné

23.04.2024 17:25

Tento týždeň úraduje z druhého najväčšieho mesta Slovenska v rámci výkonu svojho mandátu poslednýkrát.

ÚŠP, Úrad špeciálnej prokuratúry

Spôsob kritiky bývalých prokurátorov ÚŠP je nevhodný, tvrdia krajskí prokurátori

23.04.2024 17:01

Upozornili, že kritika formou subjektívnych názorov so zjavnými prvkami antipatie je absolútne nevhodná.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 920935x
Priemerná čítanosť článkov: 2878x

Autor blogu

Odkazy