Založ si blog

List Hugovi (1)

Drahý Hugo,

už je to veľmi dlho, čo som ti naposledy písala list. Viem, že ťa zanedbávam a mrzí ma to, ale v poslednej dobe to nie je nič ojedinelé, zanedbávam aj seba.

Január som prežila, vždy si tvrdil, že ak sa mi podarí to, tak už prežijem ďalší rok, lebo vraj zakaždým oslavujem svoje narodenie príliš bujaro. Neviem, kto sa tu zobudil po pár pivách na brutálnom záťahu do Mexika! (Viem, Sheldon, ale znelo by to skvelo ako príhoda, žehej?)

Pokiaľ ide o mňa, odkedy som sa ozvala naposledy, všeličo sa zmenilo. Napríklad som sa rozhodla odísť zo školy, pretože to proste nemalo zmysel. A ešte aj preto, lebo to tam tak divne páchne kombináciou staroby, moču a indulony.

Okrem iného, som zasa single. Úplne vidím, ako si sa udrel dlaňou do plešiny. Hej hej, nevychádzalo mi to s chlapmi a už mi to nejde ani so ženami, no a čo! Keď tak nad tým premýšľam, je to tvoja vina. Vždy si mi hovoril, aby som si kúpila mačku… Zasadil si mi do podvedomia starodievkovstvo? Priznaj sa! (Jeden mráčik na nebi ak áno, dva ak nie.) Inak, ak by si tam mal nejakú fešnú anjelicu, nech mi príde večer niečo pošepkať do uška. (Ale len ak vyzerá ako tí anjelici s Victorias secret, inak sa nehrám.)

Ozaj, stretla som tvoju sestru. Stále rovnako neznesiteľná a panovačná. Chýbaš jej. Nemá kto vyrovnávať harmóniu v rodine. Premýšľam, či je to so súrodencami vždy tak. Že jeden je zlý a druhý dobrý a len ak sú spolu, je rodinný vesmír v rovnováhe. Zamyslím sa a keď na niečo prídem, dám ti vedieť.

Ozaj, sťahujem sa. Dva bloky odtiaľ, kde sme sa spoznali! Budem z okna vídať ten dom kultúry, na ktorý sme rýmovali a z prízemia ma naveky bude strašiť tabuľka “Gynekologická ambulancia”. Odchádzam aj s Katkou. Len my dve a naša emočná záťaž. Budeme potrebovať väčšie kufre, keď nad tým tak premýšľam.

Ak by som mala zhrnúť ten rok, počas ktorého som sa nemala čas ozvať, tak by som povedala, že sa skurvilo úplne všetko, čo sa mohlo. Bývam v strašnom byte, v ktorom malí prachoví mužíčkovia v noci vyliezajú z dier a všade po podlahe umiestňujú chuchvalce, študovala som na škole, ktorá okrem historickej budovy a hysterickej študijnej nemá nič spoločné s umením a žila som vo vzťahu, v ktorom… Táto veta si nezaslúži dokončiť.

Takže, drahý Hugo, opäť je to tu. Opäť ti závidím, že ty tu už byť nemusíš, aj keď to nie je pekné. Nemám rada migráciu priateľov, ani na Onen svet.

Maj sa dobre a občas sa ukáž.

M.

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 921473x
Priemerná čítanosť článkov: 2880x

Autor blogu

Odkazy